2006年8月18日星期五

18 August

清晨六時四十五分,鬧鐘響起,身體卻不聽召喚,完全醒不過來,頭又痛得很,便繼續睡下去,結果上午沒去上班。

中午到街市「東記」吃炸醬豬扒麵,精神略為振作。


吃飽後到海鮮層買澳洲泥蟹,預備今晚做凍蟹。自四月在西貢吃過這蟹後(詳情可看這裡),一直念念不忘,前陣子同事家姑以澳洲泥蟹做凍蟹,相當好吃云云。當我在大埔街市發現它的影蹤,便蠢蠢欲動了。


回到辦公室,發現每次須吃兩粒的頭痛藥丸只餘一粒,唯有吃一粒罷。

中午還是天朗氣清,下班時天色已變得灰陰,空氣很混濁,令人很不舒服。



澳洲泥蟹做的凍蟹味道鮮甜,但肉質比較鬆散,還是花蟹較好。

8 則留言:

  1. 如果只食一餐, 食"東記"定"平記"好d呢?

    回覆刪除
  2. 如果係食肉獸,我 recommend 東記,二十蚊一碗雙併,大大塊豬扒,好多人都食唔晒,share 黎食會好 d;如果食量唔大又鍾意食傳統口味o既麵,去平記啦。^^

    回覆刪除
  3. 仲有,星期日街市美食中心好多人,而食檔三時左右便開始收檔,要有心理準備。

    回覆刪除
  4. 蟹比較寒涼,食多了頭暈頭痛!煲些薑水飲啦!

    回覆刪除
  5. 繼荔枝及榴槤之後,蟹可能係我下一樣要戒掉的食物 ~

    回覆刪除
  6. 其實無論中醫西醫都話我胃唔好,蟹真係唔係咁岩食,但我又鍾意食,尤其是大閘蟹 ~ ^^

    不過我份人好決絕,話左戒既野一定唔會再食。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。