2006年8月10日星期四

仍在一號風球中

中午專誠光顧「麥記」,換購兩個 KittyBrick。


颱風寶霞不成氣候,卻令空氣質素變差,黃昏時天色漸見好轉,但馬鞍山仍是一片白濛濛。


近日大埔工業村及家居村口的影樹又開花了,大自然生態秩序已亂得叫人摸不著頭腦。


晚餐做了椰菜炒肉絲及老少平安。


明早須北上工作,希望天氣不會太壞吧。

16 則留言:

  1. 吓!隔日就要北上,好密啫!

    回覆刪除
  2. 呢排公司除左有突變,核數師又落左黎 audit,所以好煩!

    回覆刪除
  3. 換不到金色的那隻Hello Kitty呀>-<

    回覆刪除
  4. 影樹係唔係得閒就開吓花架?我記得屋企附近那些一年開兩三次嘅?

    回覆刪除
  5. 記憶中係初夏開嫁 ~

    等我得閒 check 清楚 ~

    回覆刪除
  6. 你餐餐都咁好,來你屋企搭得唔得?
    (講笑咋)

    回覆刪除
  7. 做我地這行,最怕見到核數師!雖然行得正,企得正,點查都無問題,但始終有無形的壓力存在。

    回覆刪除
  8. 阿明:家常便飯咋!

    劉鄧:我只係覺得佢地成日問野,攞呢樣攞o個樣,攪到我好唔得閒!

    咦?今朝竟然可以係國內開到我個 blog喎!

    回覆刪除
  9. 我都有同感!每次核數完,我的辦公室都好似打完仗,要花好多時間將有關文件、快勞歸位!重有,佢地好多時會問番的N年前嘅嘢,咁耐邊重記得詳細情況吖,有時都比佢地考起!可能,這就是我應為的壓力了!

    回覆刪除
  10. 完全同意!好彩唔駛我執!
    鍾意問o野好可能係 auditor o既職業病!^^

    回覆刪除
  11. 我鍾意自己執,因為是自己一手一腳,會清楚知道文件放在哪裏!找起來會快很多!

    回覆刪除
  12. 執野好麻煩,我通常交俾人做!(執行李去旅行除外)

    回覆刪除
  13. 快啦快啦!講講吓又係你執行李嘅時候!

    回覆刪除
  14. 永遠是隔離飯香! ^_^

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。