2006年8月19日星期六

暴食の日 @ The Cafe & 御八築地

中午下班去了尖沙咀,因某種誤會,遇不上期待的朋友,馬上急召姨甥 Jason 來相伴,由於身體還是有點不適,只想找個舒服的地方坐下來,等候朋友的消息。

原欲試網友 lau2tang 介紹的甜品自助餐,但想到小男孩對甜品興趣不大,於是往喜來登酒店 The Cafe 吃下午茶自助餐(星期六及日收費每位 HK$168 + 10% 服務費)。

這裡食物款式不多,我吃了四輪便停下來。

鮮果火腿沙律好吃、凍肉及吞拿魚牛角包普通。


鮑魚雞粥淡而無味、五穀包煙靱好吃、蝦多士油膩、春卷不夠脆、燒賣好味、餃子皮很硬。


這碟(白菌煙三文魚意粉、燒賣、干蒸牛肉及燒春雞)不好吃。


黑森林蛋糕酒味太濃、草莓不夠凍,以致面層朱古力軟化,不滿意。


坐了兩個多小時,朋友始終渺無音訊,便結賬離去,往巴士站途中經過 HMV,入內逛了一會,買了隻 DVD。


乘巴士回大埔,經過 LV,看到排隊的人龍,覺得很奇妙。


回家休息片刻,和 husband 往網友貝拉推薦的御八築地吃晚飯。

8:45 p.m. 到達,等候約十分鐘便可入座。

蟹子沙律,份量很大,味道好又爽脆。


炸豆腐很軟滑,好吃。


炒烏冬味道不錯,但略為油膩。


炸餃子釀雞翼,肉餡豐厚,多吃會很滯。


七味雞軟骨粒炸得很香脆,但味道略嫌不夠深入。


這裡的員工很友善,服務又勤快,大部份食物的份量也很大,看到高朋滿座,人人大快朵頤的樣子,胃口馬上會好起來。

這頓結賬只須 HK$157,真是價廉物美,多謝貝拉好介紹。

回家馬上沏壺濃濃的鐵觀音,幫助消化。



10 則留言:

  1. 搞到我都想去御八築地試下添。

    回覆刪除
  2. Sheraton The Cafe 的晚餐Buffet一向不錯,我還時常向同事推介。估唔到下午茶咁唔掂!

    回覆刪除
  3. thanks,遲的會試下群起

    回覆刪除
  4. 御八築地真係抵食,好適合一班人黎擦餐勁,我見其他客人叫o既壽司也好似幾唔錯,大家不妨入黎試試!

    回覆刪除
  5. 唔好意思, 忙於plan行程, 唔記得上黎
    我未食過佢d炒野,原來比較肥膩! 學你話齋,都係好平又好食,當然唔可以同湖舟呢種純日本料理講, 但以港式壽司來講, 佢的變化算好大....自製壽司更一流...

    回覆刪除
  6. 貝拉,在夏天不敢食生野,而且岩岩食完下午茶自助餐,所以飽飽滯滯咁,就梗係食乜都覺得漏啦,今日再去食晏,原來午餐有飯同拉麵既定食嫁。^^

    回覆刪除
  7. 咁lunch set ok嗎?? 你就好啦,可以成日去....

    回覆刪除
  8. 我無食呀, 叫左散餐, 第日試左先話你知 ~ ^^

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。