2006年8月24日星期四

「日本沈沒」

今早又起不了床,遲了一小時才上班,沒多久便收到妹妹來電,告知父親大人情況穩定,可離開醫院回家休息,九月初再入院作詳細檢查,心情稍為放鬆。

中午帶同事到「御八築地」吃午餐,二人分享了牛油炒雜菌、香芒炒飯及照燒雞中翼,味道不錯,結賬共 HK$115。





下班後到 Palace apm 看期待已久的「日本沈沒」。進場前和 husband 在 Cooked Deli 吃了雞肉沙律及免治羊肉千層煎餅,味道平平。



「日本沈沒」的故事其實很簡單,特技做得真不錯,看到熟識的景物被地震、火山爆發和海潚摧毀,覺得很難過,總括來說,這是部頗感人的電影。



看完電影,在商場內蹓躂,遇上不知名的組合,歌聲很動聽,歌迷也不少。




天文台今早掛起一號戒備訊號,整天都聽到雷暴警告,但大埔日間沒有下雨。晚上回家,車駛至沙田時雨勢很大,到大埔後雨勢轉為輕微,安抵家中後卻又雷電交加,隨即下起暴雨來,看來我倆還有點運氣。

備註:昨天買了部新 DC,但未及詳讀說明書,暫未能掌握調較方法,照片拍得不太好,請多多包涵。

19 則留言:

  1. 唔係丫,D相看來沒甚麼有不好喎!
    好像年頭才聽講你買了部PANASONIC DC?
    今次買了邊部呢?

    回覆刪除
  2. 小妹有所不知,用開 Lumix FX9 同 FZ7,相唔駛點執,御八築地既相就因為唔記得用 macro,focus 唔準,white balance 又唔岩,要加工先見得人。攝影白痴的我買既梗係傻瓜機,今次買左 Sony T30,用法同 Panasonic 好大分別,要慢慢適應。

    回覆刪除
  3. 咦!我反而想買部Panasonic傻瓜機喎!貪佢角度夠闊!

    回覆刪除
  4. 對手機同相機我都好花心,用一輪就心思思換機,唔駛特別理由 ~ ^^

    回覆刪除
  5. 意粉~~

    在日本我也買了一部黑包Sony T30

    回覆刪除
  6. 真巧啊!我買的是銀色的,在日本買要多少錢?^^

    回覆刪除
  7. ¥35000已退稅
    但畫面文字全日文。
    它只賣機,其他配件要自行另購。
    我只買機,回香港才買Memory stick。

    回覆刪除
  8. 我在 Fortress 買,HK$3,290 送機套、512Mb Memory Stick 兩張、保護貼及迷你腳架。

    你覺得好用嗎?

    回覆刪除
  9. 意粉真花心,成日換 DC.... (講笑咋,唔好打頭)

    BTW, 剛剛玩過同事部Panasonic 最新 DC FX-07 ,noise同white balance都不是太理想。

    回覆刪除
  10. 好!唔打頭,打心口啦!哈哈!

    其實 FX9 同 FZ7 都幾好,我未掌握到部 Sony o既功能,o個日去會老同學都係用番部 FX9,穩陣 d ~ ^^

    回覆刪除
  11. 意粉~~
    我跟你一樣,還未弄清怎樣用!
    全是日文,相信還需一段時間!
    價錢是比香港平,但沒有這麼多配件送喎!

    回覆刪除
  12. Ellen:要唔要 copy 份 manual 俾你?

    回覆刪除
  13. 好喎!thanks~~ ^o^
    我份說明書也是日文!

    回覆刪除
  14. 我應該呢個 weekend 前寄出,你要中文定英文?

    回覆刪除
  15. 中文啦~~
    有我地址嗎?
    Thanks!!

    回覆刪除
  16. Ellen:原來已 delete 左,麻煩你在 travellife send 個 message 俾我 ~ ^^

    回覆刪除
  17. 收到喇,星期六前寄出 ~ ^^

    回覆刪除
  18. 昨天收到啦~~
    Thanks~~
    我會努力!

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。