2006年8月23日星期三

Not too bad

午餐前忽然很想吃黑椒牛扒,可是大埔似乎沒有像樣的西餐廳,決定試試大埔中心的 Double Star Cafe。

到了大埔中心,發現三星期前開放的水族館,已變得渺無生氣,不忍卒睹。
  


首次光顧開業已超過半年的 Double Star Cafe ,選了定價 HK$88 的香煎鵝肝配紐西蘭肉眼扒餐。

意大利菜湯,味道一般。


香煎鵝肝配紐西蘭肉眼扒,失敗之作,鵝肝外熱內冷,實在嚥不下;黑椒汁沒半點黑椒味;肉眼扒薄薄的,尚有丁點牛肉味,可是肉質粗「嚡」,吃得牙關也倦了。


加 HK$18 選了藍草莓芝士餅,不太甜,很好吃。


再加 HK$15 換了杯 Iced Capuccino,有意外驚喜,香、濃且滑。


鄰桌一群年青人全選意粉或飯的套餐,觀察他們的表情便知道不太好吃,看來這店只適宜吃下午茶。

晚餐做了灼菜心及蕃茄煮紅衫魚。



吃飯時與 husband 談到秋遊的行程,近日無論在公在私皆出現很多未知之數,難以決定應否按照原來計劃進行,真煩惱。

7 則留言:

  1. 點解呀?世伯病了唔放心?
    咁定了機票沒有?
    如未,反正不是旺季,可以較到最遲才進行啫!

    回覆刪除
  2. 依家父親仲係做測試階段,都唔知 result 會係點,本來兩老報左名九月頭同班朋友去絲路,梗係要撻訂啦,咁我同 husband 開左期票話等佢好番就陪佢地去過;而公司依家正是多事之秋,好煩!

    回覆刪除
  3. 大埔食飯仲貴過金鐘呀!
    無緊要啦,最重要係世伯無乜事!之後一齊去旅行我諗佢地仲開心呀!

    回覆刪除
  4. 初初由葵涌搬入黎時,我都覺得大埔 d 食肆好貴 ~

    Double Star 正常 set lunch 係 $48/位,我唔認為呢個價會食到好o既牛扒,咪揀個貴 d o既餐,點知都係衰左!隔離枱有個哥哥仔食焗豬扒飯,竟然話味道似卡樂 B 薯片,可想而知呢間野幾唔掂!

    陪佢地去旅行梗好啦,但我個秋遊 plan 就可能要泡湯 ~

    回覆刪除
  5. 今年去唔到未出年去囉!實有機會的!

    回覆刪除
  6. double star cafe估計係全線都唔掂喎! (或喎啱我食)

    我食過沙田,葵芳同旺角, 都係唔得!

    回覆刪除
  7. 劉鄧:我唔死心嫁,今日 revise 過行程添,由原先 11 日減為 8 日啦唯有,不過都要視乎父親的情況先 ~

    小彭,我只會再去食 afternoon tea,其他咪攪!

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。