2006年9月4日星期一

Night Scenery 夜色

剛過去的週末,時間幾乎全消磨在睡眠上,要不是幾天前已與 husband 約定去拍夜景,週六晚恐怕還是賴在床上。

下午五時半左右,往大埔中心乘巴士到尖沙咀,因吐露港公路無原無固的封了兩條行車線,引致莫須有的塞車,結果比預定時間遲了半小時才到達,已錯過了拍攝 magic moment 的時間,於是決定先到已遷往彩星集團大廈地庫的「とん吉 Tonkichi」吃晚飯。

新店裝修不錯,吸煙區與禁煙區各據一方,河水不犯井水,但射燈光線不平均,我的眼睛被強光照得有點不舒服。

(01 - by Lumix FX9)

(02 - by Lumix FX9)


Husband 還是選吉列大蝦豬扒定食,我依舊選車海老豬扒定食,水準仍然不俗。

(03 - by Sony T30)

(04 - by Sony T30)

(05 - by Sony T30)


吃飽便步往天星碼頭,開始拍照,第一張當然是鐘樓,喜見明月相伴。

(06 - by Lumix FZ7)

(07 - by Lumix FX9)

(08 - by Lumix FX9)

(09 - by Lumix FZ7)

(10 - by Lumix FZ7)

(11 - by Sony T30)

(12 - by Sony T30)


我帶了三部照相機,輪流裝上腳架拍攝,目的是測試每部機的功能,husband 卻笑我太瘋狂。

天氣很熱,天空有煙霞不太清朗,海傍一帶除了遊客,鮮見本地人士,不消片刻我倆已弄至汗流浹背。

我拍了百多張照片,卻花了兩個多小時,返抵家門已過了子夜,很疲倦!

9 則留言:

  1. 係呀,禮拜六入番大埔時都見出九龍好塞車!
    相唔差喎,有腳架真係好好多!不過有幾張暗左 d (我唔識影相架,純粹個人感覺!)

    回覆刪除
  2. 我都笑你瘋狂~~呵呵~~

    回覆刪除
  3. 好羨慕你呢!有伴相陪影相。

    回覆刪除
  4. 大頭仔:我也不懂攝影,照片全是用相機的預設場景拍的。

    Roy 少:哈哈!我唔會俾其他人影響o既!

    Ellen:有五張是用 T30,邊張相用邊部機影已加在附註裡。

    劉鄧:Husband 是高班拍友,用的是 DSLR,我只是低班拍友,用的是白痴 DC,連光圈同快門係 mud 傢伙都唔明解!

    回覆刪除
  5. Husband沒帶dslr出去同你一齊影嗎?

    這三部dc真是各有各好, 不過我較喜歡尾二有天星碼頭那張.

    回覆刪除
  6. 梗有啦!不過佢今次影得麻麻,猛話等好天要出去再影過!

    我都幾鍾意尾二o個張,無咁行貨 look ~ ^^

    回覆刪除
  7. 其實 post 得出黎o既我都鐘意!^_^

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。