2006年9月30日星期六

Yamato



今天花了很長時間、馬拉松式的看這套電影,撇開民族感情、國仇家恨,心中只有兩個字:愚忠。

末段己不忍心看,還是專心玩 Sudoku 好了。

19 則留言:

  1. 我也買了兩星期,但還沒時間看。當日還買了1979年版本的戰國自衛隊,很想看但沒時間看....或許,還是先看了流氓皇帝睇朱錦春如何中一條1、2、3、4、5、6的六合彩吧!

    回覆刪除
  2. 大雄:Long time no see ~ 戰國自衛隊早排睇o左江口洋介版本,感覺麻麻,1979年版本邊 d 演員做嫁?我好似無睇過流氓皇帝。

    回覆刪除
  3. 唔記得講,呢套戲剛陽味極重,我最鍾意反町個角色。

    回覆刪除
  4. 就算明知套戲投資幾大,特技幾精彩,還是無心觀看,不是民族情緒問題,而是明知日本人一去到呢的位,一定說教,口水多過茶!

    回覆刪除
  5. 早兩個禮拜在旺角見到一大舊人在影視店門後看這戲,好投入佢地。

    回覆刪除
  6. 我呢,雖然哈日,但對於大和號,只對它的模型有興趣。

    說起來,反町隆史已不是第一次拍這類題材的電影。他十年前跟唐澤壽明和木村拓哉拍了一套以神風敢死隊為題材的戲,在香港好像譯成《愛與夢飛行》(譯名的那個真要抽出來打)。

    回覆刪除
  7. 意粉又無睇過'流氓皇帝'?! (鄭少秋做架!)雖然當時'真係'好細個, 但都覺得好睇喎!

    回覆刪除
  8. 阿明:我在影碟舖看了這 DVD 很多次,買與不買曾舉旗不定,最後都買左。睇左之後覺得依套戲口水唔算太多,而且每個角色都有 d 唔同見解,唔係一面倒,但結局始終都係覺得佢地愚忠,末段大和號戰敗沉沒,血花四濺,真不忍心看。

    大頭:依套戲都唔可以話唔好睇既。

    Wordy:依類戲我真係要猶豫好耐先買。反町o既角色係廚師(都係軍人),很有人情味,佢唔贊成其他人盲目犧牲,但結果係佢救人之後自己卻遊番去,又係愚忠。

    小彭:個時我已經好大個,日頭番工,夜晚番學,邊有時間睇電視?

    回覆刪除
  9. 我對《流氓皇帝》還蠻有印象。意粉,你上夜校?真努力啊!

    朱錦春(鄭少秋)一生起落,轉過七八次工,從明星、軍閥到皇帝也試過呢。

    回覆刪除
  10. 我們那代人大多畢業後都半工讀,唔係點增值呀?

    回覆刪除
  11. 朱錦春我都記得,李司祺是女主角呀!

    我呢個年代係用八達通增值。

    回覆刪除
  12. 除了李司祺外,還有沈殿霞,後者當了朱錦春的王后,還記得選妃的那一幕,是奴才做了手腳,李司祺才落選的。

    你再九唔搭八,因住遲早俾比剁成人膠。

    回覆刪除
  13. 雖然我無睇,但都知男女主角係邊個 ~

    文字工作者,你係幫八達通增值,唔係用佢增值。

    Wordy 放心,我無剁o野好耐喇,但會拜託劉劉鄧,嘿嘿!

    回覆刪除
  14. 報告します...
    戰國自衛隊(1979年版本),2個多小時的戲,最後係全隊瓜直收場,無一個可以留係戰國時代的歷史舞台。戲中有人走佬、又有叛變又有姦淫擄掠、又會打到無子彈,過程算乎合現實,都睇得下(結局除外)。另外,片中幾首插曲都係好多英文歌詞的日片歌,幾頂癮。另外,27年前的扮自衛隊的竜雷太與扮戰國時代少年兵仔的藥師丸博子,笑到爆咀....今次戰國時代的代表係長尾景虎(後查返原來就即係上杉謙信),而今次不幸瓜柴的戰國大名,係武田信玄。另外,今年剛去過上田,睇過真田幸村的東西,今次戲中亦有真田火槍隊背住六個銅錢棋出現,最後真田比直昇機的炮火打死,仲死得好有型,後來睇casting原來角川春樹本人都有拍埋一份,仲整鬼佢就係死得有型的真田呢個角色,啤!另外,出黎無耐就比人殺左的武田勝賴(信玄個仔),原來係真田廣之,而主角伊庭,原是就係千葉真一。
    剛才睇wikipedia,06年年初,電視亦拍了兩集的戰國自衛隊關原之戰,主角竟然係反町。
    戰國自衛隊1549(2005年版本),個故事都算有頭有尾,但中間無厘頭殺左織田信長從此現代人變戰國時代傻佬,真係無野好講。
    兩者比較之下,1979年版本可觀性較高。

    回覆刪除
  15. 嘩!咁精彩,我都想睇下。

    唔怪得睇 2005 版時片頭隱約睇到藥師丸博子個名 ~

    早排睇平安日本,走過去書局同博來客網頁,想搵戰國時代歷史既書(要正史唔係野史)都搵唔到。

    回覆刪除
  16. 又一城 Page One 有唔少,去看看吧。

    回覆刪除
  17. Really ? 會去睇睇,唔該晒!

    回覆刪除
  18. 有大約 1/2 書架的日本歷史書,有專題有綜合性的,也有圖解。

    還在看《平安日本》《江戶日本》《物語日本》。

    回覆刪除
  19. 咁就好喇,一於下個 weekend 去睇下。

    平安日本我都未睇完,放在床頭睇下停下,停下又睇下咁啦。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。