2006年10月3日星期二

4 days to go

今夜月色濛瀧,夠詩意。


蝴蝶與金魚在夜裡是否有些不同?


35 則留言:

  1. 在燈光下,那蝴蝶顯得好「蠱惑」!

    回覆刪除
  2. 好驚!
    詭異蝴蝶之前明明笑得很拘謹
    現在竟然笑容燦爛!
    有相為證!

    回覆刪除
  3. 同埋呀金魚你去到邊都望住你!

    回覆刪除
  4. 嚇死我喇 ~~~

    大頭你好開心啦!

    回覆刪除
  5. 我怎會開心!我只會替你擔心!

    回覆刪除
  6. 蝴蝶的樣子很蠱惑呀, 好似滿肚密圈咁XDDD
    如果你驚的話我幫你掛蝴蝶啦^^

    回覆刪除
  7. 意粉~~

    我還是喜歡傳統的大楊挑及白兔燈籠

    回覆刪除
  8. 依家越望隻蝴蝶越似大頭喎,同樣是頭大大,一派得戚、蠱惑的樣子!

    歐歐:唔駛麻煩你囉,我想日日夜夜對住大頭!Hehe ~

    Ellen:我都鍾意大楊桃,但已掛o左好多年,有點厭倦,依家 d 白兔燈籠又無以前咁靚 ~ ^^

    回覆刪除
  9. 唔係播,諗起又有 d 似……

    以前的白兔燈籠裝了輪子,可在地上拉著走的!

    回覆刪除
  10. 小時候白兔燈籠好精美,拖住走不知幾威風,但似乎是妹妹的專利,印象中我從未擁有過 ~ 好唔公平!

    回覆刪除
  11. 小時候買過一次白兔燈籠... 一點就變紅燒兔肉...

    蝴蝶更加詭異...

    回覆刪除
  12. 我覺得蝴蝶同金魚响燈光下靚好多喎!

    我小時候在中秋都會用柚皮及月餅紙盒自製燈籠,
    學校美術堂又會教做楊桃燈籠,好好玩!

    回覆刪除
  13. 放在地上拖著走的大白兔燈籠現在還有得賣,我前天在元朗某間紙紥舖見過。

    回覆刪除
  14. 金魚燈籠好正! 不過都係最鍾意楊桃同埋拖地白兔仔多o的! 今年都想買隻應下節!

    回覆刪除
  15. 小時候也用已絕種的紙月餅盒,盒面通常是嫦娥 pattern,用針依盒面圖案拮窿仔,越拮得密竟越靚,然後在裡面點蠟燭,好光好靚嫁!

    白兔仔點都係細時果 d 靚,但的確好容易著火。

    仲好懷念豬籠仔添 ~ ^^

    回覆刪除
  16. 隻蝴蝶燈籠好古怪.....

    小時候玩得最多的是楊桃燈籠,讀書成績好先至有拖地白兔仔燈籠玩。

    玩燈籠最開心就是最後時間一把火燒掉燈籠,一年沒有幾次可是玩火!!!

    回覆刪除
  17. 學校美術堂真真有教做楊桃燈籠?
    死啦!我身為視藝科老師,都無教添。

    今年,我學校舉行環保花燈設計比賽,
    家長的力量,簡直要五體頭地佩服啊!

    回覆刪除
  18. 細個時成班小朋友一齊o係走廊玩燈籠、煲蠟,諗番都開心。

    係呀,Thomas,到最後仲未燒o既燈籠都會自己燒左佢架,一年之中係呢段時間可以玩火咋。 ^^

    係有 d 學校會教用竹仔同玻璃紙扎燈籠,但我都未學過,Ellen 可放心。

    回覆刪除
  19. 點解你個留言頁變咗英文嘅?
    小學美勞堂要做燈籠
    老師說我的那個像鬼燈籠
    到現在這傷害還在。

    回覆刪除
  20. 哦,所以你就傷害番人黎報復。

    因為晏晝一時手痕,轉用左 beta 版,d 中文無晒 lu ~~ >_<

    回覆刪除
  21. 呢位網主請注意自己的語言啊!
    可以改番嗎?要按多一個掣啊!

    回覆刪除
  22. 童年陰影真係會影響一生嫁,
    我的話言好中肯吖 ~ ^^

    據聞話遲 d 全世界都要轉,
    先適應下啦,兄台 ~

    回覆刪除
  23. 轉了試用版就不用回頭。

    從 blogger 的網上論壇看,似乎新版本還有一些地方須校正,所以我暫時不改。看,轉了版後我的 profile photo 不見了。

    鬼燈籠…嘿嘿

    回覆刪除
  24. 咦,怎麼又現「相」了?但轉版前的留言就沒有。

    回覆刪除
  25. 鬼燈籠作祟啊 ~~~~

    新版最衰就係 Chinese character unfriendly,但舊版開頭都係咁o既。

    但在管理方面是方便快捷o左。

    回覆刪除
  26. 有 forum 的嗎?請問在哪?

    回覆刪除
  27. 意粉,
    整晚唔見咗人,出了維園賞燈?

    回覆刪除
  28. 童年陰影果真影響深遠,
    所以我唔會話D學生作品唔見得人。
    從藝術角度看,
    所有創作都有意義^o^

    回覆刪除
  29. 以前的老師鬧人可以鬧得好應
    當年沒有自尋短見真是走運了!

    回覆刪除
  30. 我相信 Ellen 是位滿有愛心的老師。

    大頭真係咁 fragile?哈哈 ~

    回覆刪除
  31. 嘻嘻~~
    是位滿有愛心的老師就不感當!

    工作多年,已看透了啦,
    正如大頭仔所說~~
    以前的老師鬧人可以鬧得好應,
    但偏偏沒有自尋短見啊!

    新一代的小孩就是那麼脆弱呢!
    家長們就是那麼野蠻無理,
    老師們又可以怎樣呢!

    回覆刪除
  32. Ellen:

    現在的小孩都是超級受保護動物,
    家長又偏袒著他們
    我們小時候父母親都認定老師一定是對的
    子女與別的小孩打架一定是自家子女不對
    所以那時的小孩一般都尊敬師長、規行矩步

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。