2006年10月25日星期三

「政府運輸工具」郵票


上星期收到香港郵政發行的新郵票,主題是 政府運輸工具,設計尚算精美。

收到派遞郵品,意味著須到郵局去領獎,不知這次要不要掏腰包?

20 則留言:

  1. 直升機那款比較好看。再看你的連結,發現這套「香港十八區特色」蠻漂亮,買了不?
    http://www.shopthrupost.hk/index.php?page=prd_detail&type=series_prd&id=1510

    只要是心頭好,掏一點腰包不打緊了 ^^

    回覆刪除
  2. 近年的郵品只會訂郵票兩套(很喜歡的會訂多點),連帶獎品,這套「香港十八區特色」共有三套.

    雖說是心頭好,但真的不想再儲太多物件,搬屋時會很煩.

    回覆刪除
  3. 怎麼 d 相全部睇唔到?
    可能 blogger 又出事

    回覆刪除
  4. 意粉:

    我看你甚有條理,也懂節制(吧?),不會有太大問題的。

    大頭:

    我看照片沒問題,你現在看到不?

    回覆刪除
  5. 正常番了
    可以剛才是自己不正常

    依家除左得閒收下郵包
    已經無乜幾何到郵局了

    回覆刪除
  6. 出首日封那天,午膳時間專程到郵局購買,可惜已售罄!無緣得見真身!

    回覆刪除
  7. 「香港十八區特色」這類已發行的郵票,現在到郵局還能整套的買嗎?

    回覆刪除
  8. wordy:你今次睇錯人,我間房o既情況同大頭屋企差唔多 ~

    「香港十八區特色」如果到郵局未必能整套的買,最好先打電話去問下,但見現在網上郵仍可買到。

    大頭:我除左去領獎,唔會去郵局,邊有郵包收咁好!

    劉鄧:依家我唔買首日封,齋買郵票。

    回覆刪除
  9. 我沒有集郵嗜好!
    買首日封是舊上司下的最後一度聖旨!
    我只是遵守諾言執行而己!

    回覆刪除
  10. 唔係嘛?私事都要做埋?

    咦,上司終於退左休嚤?

    回覆刪除
  11. 喺舊上司!
    已退休三年!
    我和他的感情好到他可以向我提出這個不太合情理的要求,而我亦毫不計較地幫他完成!

    回覆刪除
  12. 我 d 郵包通常都係所買股票的年報和海外訂貨。
    劉鄧是舊上司是那個好上司吧!

    回覆刪除
  13. d 年報你唔睇就通知人家不要寄吧,或者改收電子版本啦,環保 d 好!

    回覆刪除
  14. 要通知人地好煩的
    d 年報可以拿去回收換丁麵架!

    回覆刪除
  15. 有人回收本來都算環保,
    但換黎o既丁麵下場係過期然後掉棄,
    都係唔環保啫!

    回覆刪除
  16. 看來大頭該沒強詞再辯駁下去吧?

    花半小時,發幾個電郵,不就成了?去做吧,乖喇!

    回覆刪除
  17. 大頭,通常年報內都有張 form,填好寄番去就得,有 d 公司可能無電子版本,可以揀收簡化本或者乾脆揀唔要。

    回覆刪除
  18. 找天要將家裡的食物運去那些慈善機構
    知道 contact 嗎?
    印象牛頭角和灣仔有

    回覆刪除
  19. 過期o野???

    成日飛o既 executive,唔好買咁多o野o黎嘥啦,錢多果頭捐俾慈善機關!

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。