2006年11月21日星期二

Two more days

早上辦妥網上預辦登機手續,感覺起飛已近在眉睫。

原定外出吃晚飯,但天氣惡劣,返家做了鍋雞肉菜飯。

28 則留言:

  1. 溫馨提示:-
    今次記得帶睡衣啊!^B^

    回覆刪除
  2. 很久沒有看見意粉的家常飯啊
    快出發了……大家都!

    回覆刪除
  3. 劉鄧:今次唔知會漏乜呢,哈哈 ~

    大頭:要低調嘛,你玩得開心 d,記住寫埋個遊記。

    回覆刪除
  4. 看樣子很有水準,待我回復「正常」,真想試一試意粉的廚藝。

    回覆刪除
  5. 大頭去觀光啫,點會唔順利?

    回覆刪除
  6. 我相信大頭呢個 trip 唔會好玩得去邊囉,呵呵 ~

    回覆刪除
  7. 海南有陽光與海灘,他說起來很享受似的。

    回覆刪除
  8. 相信他會像那天我在康樂園一樣
    只有看的份兒吧

    回覆刪除
  9. 意粉:一路順風,玩得開心d。

    回覆刪除
  10. ozora:多謝你!祝你一路順風、滿載而歸!

    回覆刪除
  11. 都係意粉知我心,你估真係唔駛做齋去玩咩?
    就算唔駛做我也要列席會議聽聽他們在說些什麼啊。

    回覆刪除
  12. 我以為意粉只會做意粉,想不到原來會做飯的 ^^, 真的很快你要起行了. 攪到我又想去>.<

    回覆刪除
  13. 貝拉,
    你剛剛才覆診完,這麼快又病發啦?

    回覆刪除
  14. 大頭:你應該齋去做嫁喎,哈哈 ~

    貝拉:煮野還須多多向你學習呢!新年好快到,一如再去!

    劉鄧:我未出發已經諗定下個 trip。

    回覆刪除
  15. 順風順水~~
    你手電係咪080-3x73-x6x6?

    回覆刪除
  16. 咦!咁下個trip你會去邊?

    回覆刪除
  17. 係呀,搵我食飯牙?^_^

    我都祝 Roy 少順順利利,心滿意足!

    回覆刪除
  18. 劉鄧:聖誕可能去個 short trip 但唔知成唔成事,下年計劃春天關東一帶浸溫泉,秋天東北賞楓。

    回覆刪除
  19. 關東浸溫泉一定要試試草津溫泉,我覺得好正!

    回覆刪除
  20. lau2tang: 今次去東北取的解藥唔掂,咁快又病 >.< 草津溫泉有機會我都想去試下...
    意粉: 東北的楓葉真係好靚.....

    回覆刪除
  21. 劉鄧:仲可以去榛名山飄移下 ~

    貝拉:只因東北紅葉太靚,令你念念不忘啫 ~

    回覆刪除
  22. 大家諗得咁開心
    我又發吓夢先
    下次想去北京

    回覆刪除
  23. 如無意外,出年都會去一轉北京。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。