2006年10月12日星期四

Paper-bark Tree【第 200 篇】



近日在家居及辦公室附近,這種貌似洗瓶刷子的花 白千層 正盛放,既有趣又漂亮。


13 則留言:

  1. 奇怪!十號的貼文,今天才出街!

    回覆刪除
  2. 是 12 月 10 日,我看是意粉貼文前想改日期卻弄錯了月份和日子吧。

    這花我見過,覺得照片比實物好看。

    回覆刪除
  3. 係播,改番先 ~

    仲以為 blogger 係用美式日子添。

    回覆刪除
  4. wordy:可能你未試過零距離睇吧?我就覺得實物都好靚。

    回覆刪除
  5. 這花很特別
    會是意粉用鮑魚刷假扮的嗎?

    回覆刪除
  6. 我看意粉會用鮑魚刷刷你的嘴,嘿嘿。

    回覆刪除
  7. 大頭:是呀,扮得似嗎?

    wordy:唔好趕走我 d 客好喎 ~ 哈哈 ~

    回覆刪除
  8. 孤陋寡聞... 而家至知呢o的叫白千層... OTZ

    回覆刪除
  9. 大頭同佢個 friend 小 X 一樣,生命力好頑強,趕唔走,好捧場架!

    回覆刪除
  10. 我係呢度紮左營架啦
    除非有小 x 啦

    回覆刪除
  11. 呢頭好多大大小小o既昆蟲嫁喎!

    回覆刪除
  12. 咦,係喎,此地真不宜久留。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。