2007年1月3日星期三

2006 年香港通用郵票

今天收到剛於 2006 年除夕發行、以香港雀鳥為素材的新通用郵票,比之前的一套漂亮得多了。


這是特區成立以來香港郵政發行的第三套通用郵票。

附註:一角 白腹海鵰、兩角 領角鴞、五角 赤紅山椒鳥、一元 普通翠鳥、一元四角 叉尾太陽鳥、一元八角 粉紅燕鷗、一元九角 黑臉琵鷺、二元 小白鷺、二元四角 彩鷸、二元五角 家燕、三元 紅耳鵯、五元 棕背伯勞、十元 白鶺鴒、十三元 琵嘴鴨、二十元 喜鵲、五十元 卷羽鵜鶘

11 則留言:

  1. 通用郵票係唔係成日會用到一年四季都買到的那些?

    回覆刪除
  2. 原來我仲有幾個叉燒包係度,都係留返唔用,得閒買返d雀仔先,但$1.4果隻咩黎呢?睇落又唔算好靚。

    回覆刪除
  3. 大雄:$1.4 係叉尾太陽鳥,唔算好靚,但點都好過不倫不類o既叉燒包 + 法包卦?

    叉尾太陽鳥是香港常見的繁殖留鳥,愛於花間出沒。鳥巢掛於樹上,用草葉築成,團團如球。由於身型纖巧,往往被錯認作蜂鳥。雄鳥頭部呈金屬藍綠色,喉胸緋紅,日光照射下更顯亮麗。雌鳥毛色不及雄鳥鮮明,長喙彎曲,是其特色。

    回覆刪除
  4. 點解唔選麻雀仔(唔係要黎打四方城果隻)呢?呢d仲多喇!

    回覆刪除
  5. 麻雀無 color,唔夠靚啩 ~

    回覆刪除
  6. 原來你最近都有食莓一衣,
    真巧合,上星期五我都收到親友送的一盒,
    真係好好味啊!

    回覆刪除
  7. maymay, Happy New Year!

    莓一衣是慷慨網友的手信,很香甜啊!

    回覆刪除
  8. 你邊個網友咁慷慨,介紹我識得唔得?

    回覆刪除
  9. 依度 d 網友大部份都係好慷慨o既呢。^_^

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。