2007年1月6日星期六

日日是好日(一)

昨天早上出門時,看到美麗的天空,心情倍添開朗。


下午到旭屋書店買了幾本日遊書,作為下次旅程之參考。




順道買了兩本與飲食有關的書。

蘇三的「三餐」內容很有趣,先吸引我的是封面的 "u are what u eat",作者在序言中道:食,就是這樣有人性的,令我有興趣做一切有關食的事項。你所吃的,就是你。

周中師傅是位有趣的人,做菜的方法很新穎,但不會太煩複,很值得借鏡。


還有一隻 DVD。


由役所廣司、妻夫木聰、香椎由宇、柳葉敏郎和堤真一主演的「毀滅號 - 伊507」:二次大戰末(1945年8月),美軍先後在廣島和長崎投下兩枚原子彈,更鎖定第三枚的目標在東京,海軍上將為阻止美軍繼續以原子彈攻擊日本本土,決定派出最後皇牌毀滅號「伊507」潛艦反擊,目標是美軍在南太平洋天寧島的導彈基地,參與這次秘密行動僅有70人,任務卻是拯救整個日本。

17 則留言:

  1. 昼神溫泉d桃花勁靚,當然要0岩季節啦~~

    回覆刪除
  2. 嘩嘩~~~~~!! 咁快又plan下次日遊??!! 羨慕啊... @_@

    回覆刪除
  3. 意粉~~

    幾時起行通知聲喎 ^o^

    回覆刪除
  4. Ellen,應該是復活節左右。

    回覆刪除
  5. 4月尾.....
    http://hanaemo.5.pro.tok2.com/fiowers/momo/tukikawa2005/page0001.htm

    回覆刪除
  6. 仲有....
    http://hanaemo.5.pro.tok2.com/fiowers/momo/hirugami/page0001.htm

    回覆刪除
  7. 呢套戲,舊年日遊時已碰巧上畫中,估唔到香港都會出碟,但是,完全沒有興趣,在日本時無,在香港都是

    回覆刪除
  8. 想知道那些日版《遛遛步》在香港大約什麼價位?

    回覆刪除
  9. 多謝 Roy 少,而家仲係計劃階段,未落實去邊。

    阿明,已經睇完套戲,雖然卡士幾強,但其實幾悶。

    回覆刪除
  10. wordy:

    價錢係按書上印o既不含稅價,兌
    換匯就梗係唔係銀行o個個啦,計番應該係 yen x 0.11(或者 /9.0909),例如本伊豆るるぶ,不含稅是 838 yen,即係 HK$92.2 左右。

    如果自己去日本買,就係 838 yen + 5% 稅 = 880 yen,即係 HK$60 左右。

    回覆刪除
  11. 係亞,晌香港買rurubu貴過日本50%...........>_<

    回覆刪除
  12. 哈哈,抵唔抵真係見仁見智。

    回覆刪除
  13. 真係幾貴下,我剛買了半打回來(當時想過買伊豆和和歌山那兩本呢!),「省」了近兩百塊啊,之但係飛去日本都唔平喇。

    意粉,你那天不止大出血,是大流血呀!

    回覆刪除
  14. 意粉,我又plan緊復活節假期5日去睇櫻花,應該係東京進出(可能下個禮拜出機票),日光應該會去,另外會到偕樂園,未諗掂是否北上到仙台(今年d天氣咁反常...),唔知有無其他好建議。

    回覆刪除
  15. wordy:需要就買,都無咩計囉。

    ozoro:復活節唔知有無櫻花播,可以考慮去鐮倉、鬼怒川。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。