2007年1月13日星期六

番茄牛肉湯通粉


原本是星期四的晚餐,延至今天才實踐。

看見這碗(某年在澳門購物的贈品),便想起澳門來,也許是時候去走走了。

16 則留言:

  1. 昨天的番茄湯好像沒上次做的那麼濃。

    不過,昨晚我也吃了番茄汁扁麵。

    回覆刪除
  2. 呢 d 行貨無買 n 年喇喎,不過大頭都唔記得自己講過咩啦,呵呵!

    wordy:皆因原本熬湯o既時間用o左o黎覺覺豬,所以今次 d 湯清清地,但味道都唔錯。

    回覆刪除
  3. 大頭仔,
    現在不用到澳門才可買到杏仁餅的,鉅記在崇光有專櫃,你要食就自己下班去買吧!

    回覆刪除
  4. 哈哈,(以前)北角定魚則魚涌直情有間咀香園添。

    回覆刪除
  5. 那咀香園還在,只是從舊鋪往前(北角方向)搬了一個街口,幾乎天天上下班都經過。

    回覆刪除
  6. 咁大頭可以多個選擇啦。^_^

    回覆刪除
  7. 遲的手頭鬆動的兼考完試的話,我也想到澳門行下

    回覆刪除
  8. 自從上次行程泡湯後,一直也很想去行下呢。

    回覆刪除
  9. 一直都想到澳門行下, 不過還是要等Little Warrick大一點吧!! 全家一起去更高興!!

    鉅記不只祟光, 連永安也有, 不用山長水遠由澳門買回來啦!!

    回覆刪除
  10. 這個湯底是否用蕃茄煲半小時左右,
    最後放入已調味的牛肉略滾,再加塩便可?
    會唔會唔夠味呢?
    我唔係好識煮粉麵嘅湯底,教吓我丫,唔該!

    最近開你的blog很慢啊,點解呢?

    回覆刪除
  11. 泰利:遊澳門很舒服,除非過氹仔路環,全程可以用腳走。鉅記越做越大,而家好似係人去澳門都抽袋番黎。

    maymay:依幾日 blogger 係好似間中有 d 唔妥。我通常用好多個番茄(每人三個)煲好耐(兩小時),d 湯好濃,再加入通心粉(先略汆水)滾一陣,等佢索下湯味同達至適當軟硬程度,最後加入已調味牛肉,湯翻滾牛肉熟便完成,食得。仲可以在煲番茄湯後期加入西芹粒,增加香氣。

    回覆刪除
  12. maymay:漏左,熄火前加適量鹽調味。午飯時在大眾買左你講個本周中師傅教煮野既書,貴過「周中廚房」好多呢。

    回覆刪除
  13. maymay:相片中的番茄湯大約煲了 50 分鐘,味道已可接受,如要味道濃些和節省時間,可加入茄膏。

    回覆刪除
  14. 唔該哂意粉,我今晚會煮黎食。

    回覆刪除
  15. maymay:今晚我會煮番茄大豆芽魚尾湯。^_^

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。