2007年11月11日星期日

風雨同路

轉眼旅程已走了一半,這幾天很順利,也過得相當愉快。

古意盈溢的妻籠宿

比想像中「新淨」的馬籠宿

早上醒來,滿是秋色的諏訪湖盡入眼底,雖然正在下雨,也是美得沒話說

高島城雖小,卻有一份獨特美態

送給 R,謝謝你與我風雨同路 25 年。


要是這首歌早一年面世便天衣無縫了!

18 則留言:

  1. 恭喜你們啊!祝你們一天比一天恩愛^_^
    歐巴桑25年前才剛出生沒多天.....(逃跑中).....

    回覆刪除
  2. 見到諏訪湖,就諗起舊年劉鄧被洪水圍困。

    25 年,又即是四份一個世紀的同行,實在來得不易啊!

    回覆刪除
  3. 我忍唔住啦~~
    前天已約了團友C,準備明年暑假舊地重遊,到諏訪和上高地還債~~

    意粉,
    唔講你都唔信咁巧合!
    Ming的姐姐也是在十一月十一日出嫁的,不過遲你兩年。
    在此祝你與R君繼續風雨同路,迎接另一個銀禧!

    回覆刪除
  4. 明年暑假~~~帶埋我去得唔得呀~~

    回覆刪除
  5. 老師:我地係指腹為婚嫁,哈哈!

    歐歐:多謝你啊!唔駛逃,我都係 25 歲零幾日,嘻嘻 ~

    大頭:我好珍惜眼前人嫁。

    劉鄧:多謝祝福!似乎我同劉家人好有緣喎 ~~

    老師:我相信劉鄧一定唔介意既 ~

    回覆刪除
  6. 咦,原來我識左意粉25年都唔知添 :P

    回覆刪除
  7. 萊少:咪咁自大啦!哈哈!

    老師:世事係無奇不有嫁,嘻嘻 ~

    回覆刪除
  8. Ellen,
    你唔怕我呢個老人家悶親你咩!

    回覆刪除
  9. 師姐同師姐夫幸福到不得了啊!

    回覆刪除
  10. 師妹同師妹夫咪一樣,嘻嘻!

    回覆刪除
  11. 一個月前,諏訪湖仍綠油油,而家已經變黃葉,住朱白嗎?

    回覆刪除
  12. 鳴門:我住布半(朱白隔離),睇過你 d 靚相,個 view 角度係差唔多。

    回覆刪除
  13. 你D相有heart好多,
    布半個溫泉得唔得?

    回覆刪除
  14. 鳴門:些些 ~ 我當你係讚我喇 ~ 我唔鍾意浸大浴場,所以無幫襯,據 husband 話係普普通通,無咩特色,但 d 水好熱 ~

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。