2007年11月11日星期日

富士山下

這天不期然想起陳奕迅、一些人、一些事 … 

一合目

五合目

14 則留言:

  1. 名符其實的富士山下!
    冷嗎?

    回覆刪除
  2. 劉鄧:五合目得八度,直情凍到僵!

    回覆刪除
  3. 意粉,
    冷的話,便讓身邊那位有心人為你添衣吧!

    回覆刪除
  4. 既然有位有心人在身邊,又邊駛添衣呀~~

    回覆刪除
  5. 劉鄧:我抵得冷佢唔係呢,哈哈 ~

    老師:有情飲水飽係呃人既 ~

    回覆刪除
  6. 咁你咪調番轉為佢添衣囉~~無所謂啦!

    回覆刪除
  7. 佢已經準備充足,o係三合目已經開喼攞厚外套同帽,係我咁精衫還衫冷人還人冷(細個時阿媽成日咁鬧我地)啫!

    回覆刪除
  8. 嘩,老師,感覺凍過果日陽明山幾倍有突!

    回覆刪除
  9. 咁快D【捐】入床上張被啦~~

    回覆刪除
  10. 老師:依家係沼津幾溫暖,我諗有 17/18 度 ~

    回覆刪除
  11. FUJI SAN成日都好怕羞下喎, 好難見佢真面目!

    回覆刪除
  12. 我呀媽都成日咁話我地架!:p
    雖然冷,但尚算好天啊!

    回覆刪除
  13. 小彭:尋日係沼津睇富士山都係俾舊雲遮住,反而今日揸車黎熱海途中竟然驚鴻一瞥睇到無遮無擋既富士山!

    大頭:證明你阿媽同我阿媽係同一代人啦,哈哈!依兩日天氣都好好,曬到我死咁滯 ~~~

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。