2007年12月23日星期日

Star Wars Expo

冬至日,下班後與 husband 出城看「星球大戰 30 周年大型博覽」。


看到熟悉的「星戰」人物,心情不禁雀躍起來。


白兵
Stormtrooper

黑武士
Darth Vader

尤達大師
Master Yoda

機械小精靈
R2D2

最經典莫過於四至六集的電影廣告和海報:


第四集(1977)
A New Hope

第五集(1980)
The Empire Strikes Back

第六集(1983)
Return of the Jedi

還有各種模型和與電影相關的物品。


4-6 集核心人物:Luke Skywalker,
Han Solo, Obi-Wan Kenobi,
C3PO, Darth Vader, Stormtrooper
& R2D2(前排)

黑武士的激光劍(lightsaber)
下方是 4-6 集飾演黑武士
的演員 Dave Prowse
的親筆簽名





(左)多采多姿的汽水罐
意粉也擁有紅色的可樂罐三款

(右)Anakin 樣子可愛
可是眉宇間總帶著憂鬱



威風凜凜的黑武士
是意粉至愛

赤武士很威猛
但也很凶狠


黑武士與 Obi-Wan Kenobi 對決
(第四集),是經典場面之一

Anakin 與 Obi-Wan Kenobi
師徒對決(第三集)


(左)解構黑武士的神秘面具

(右)Q 版黑武士



由設計師、專上設計學院學生和
藝人設計的黑武士頭盔(供慈善拍賣)

黑武士變成 Keroro 軍曹
真可憐


R2D2 化身聖誕鹿
C3PO 變成聖誕老人

Anakin 的戰車變成遊戲機
供購物人士玩樂

回家後,馬上翻出「星球大戰」影碟,很需要重溫一下。




The force will be with you … always

展期 :22/12/2007 至 1/1/2008

時間 :1200 至 2100

地點 :荷里活廣場一樓明星廣場




11 則留言:

  1. 多唔多人係一集"砂鍋"都未睇過既呢~

    回覆刪除
  2. 老師:意粉係砂鍋超級粉絲呀。^o^

    Roy:應該唔少,我娘家人都超過半數。明珠台依排播緊,時間啱既咪睇下囉(先小人:我 d 碟唔外借嫁 ~ 哈哈 ~)。

    回覆刪除
  3. 我咪係一集"砂鍋"都未睇過既人囉. :P

    回覆刪除
  4. 黑武士變成keroro真係好攪笑!

    回覆刪除
  5. 小妹、Ellen:後生一輩未睇過第 4-6 集都唔出奇既 ~

    maymay:我就覺得好唔順眼嘞,哈哈!

    回覆刪除
  6. 我都一集都冇睇過!
    淨係記得中學參觀汽水廠送咗本星戰的筆記簿。

    回覆刪除
  7. 我諗講左你會嬲,我覺得軍曹比人攪成咁可憐啲

    回覆刪除
  8. 鳴門:我係唔鍾意 keroro,但係 … 各有所好,點會咁易嬲唧,哈哈。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。