2008年2月22日星期五

K850i 試機(食物)

個人習慣是過了正月十五後,便停止派送紅包(已預留的除外),雖然還未打開收到的紅包,已估算到這年收入與支出差異必定較往年大。


這天春雨連綿,氣溫回升,跟「為食兵團」豪食一頓,順道試機,感覺大滿足。




金銀菜炖白肺湯
〔糟糕!對焦不準,可能是湯太香,令人心急如焚〕



象拔蚌兩吃
〔正如照片一樣,刺身比熱炒出色〕



廿八頭禾麻鮑魚
〔近鏡比遠鏡好〕



燒腩仔拼义燒
〔义燒比燒腩仔好〕



芝士焗龍蝦
〔照片看來不錯,但為食兵 A 和 B 認為芝士味略嫌不足〕


砵酒焗石蠔
〔味道和照片同樣出色〕

瑤柱蛋白炒飯
〔味道比照片清淡〕

脆麻花
〔好!〕

飯後「為食兵團」每人買了一雙球鞋,果然百無禁忌。



12 則留言:

  1. 嘩~利苑剧鮑魚呀~~

    乜原因每人要買隊球鞋?

    回覆刪除
  2. 我硬係覺得朦朦地嘅!我都配咗新眼鏡喇!

    回覆刪除
  3. 望住d美食, 係會令我心急如焚拿拿聲影左就算! (如果打算要影個時) 有時索性唔影專心食.

    回覆刪除
  4. 一人買一對波鞋?係團鞋嗎?

    回覆刪除
  5. Roy 少:有電視框嘛 ~ 開始係有人有需要買,跟住就係人買我又買,哈哈

    大頭:一係你個 mon 有問題,一係你對眼有問題,呵呵

    小彭:唔係為左試機,我一定咩都唔理,食左先講 ~ ^^

    基斯汀:唔同款嫁呢 ~~

    回覆刪除
  6. 好豪的一餐呀XD
    每年利是收入逮減而支出卻漸增
    感覺自己真是老了

    回覆刪除
  7. 脆麻花係我至愛之一,其實馬仔同蛋散都鍾意

    回覆刪除
  8. 歐歐:OK 啦,平過o係天勺食おまかせ。

    鳴門:同道中人喎,我連奇華合桃馬仔都唔放過。

    回覆刪除
  9. K850i好OK喎.
    小妹也是馬仔愛好者哦!

    回覆刪除
  10. 小妹:影相係較好,又有 zoom,都幾好玩,但外型就比唔上 K770i。好食既馬仔真係好好食嫁,嘻嘻 ~~~

    回覆刪除
  11. 奇華的馬仔好得架!
    我一個人都可以食哂一大個!

    回覆刪除
  12. 劉鄧:奇華的味道好,但係如果鬆少少就 perfect。不過 … 我都成日買黎食。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。