2008年3月28日星期五

「香港花卉」特別郵票


香港雖是彈丸之地,植物種類卻極其繁多,已知植物逾 3,100 種,其中約 2,100 種屬本土品種。為讓市民對這個植物寶庫有更多認識,香港郵政於 1985 年發行「香港花卉」特別郵票,現再以同一主題推出六款郵票。新一輯的郵票採用淡素的背景,以細緻的畫工,描畫出六種本港常見花卉。

大紅花($1.4)又稱扶桑,錦葵科,屬常綠灌木。大紅花具觀賞價值,全年開花,以紅色最為普遍,也有黃色、橙黃色。花開五瓣,中心長有雄蕊。大紅花濃艷絢麗,靠鮮明的顏色、美味的花蜜吸引昆蟲,以助傳播花粉。

紅棉($1.8)又名英雄樹,木棉科,屬落葉喬木。春夏間開紅花,呈鐘狀。花開五瓣,以覆瓦狀排列,可單生,亦可聚生於樹梢。枝條輪生平展,葉互生,複葉成掌狀。紅棉高聳挺拔,開花後結成蒴果,種子隨棉絮飄散,藉風傳播。

黃蟬($2.4)屬常綠蔓性灌木,夾竹桃科。夏秋間開黃花,成漏斗狀,內藏花蕊,枝條含乳汁。葉形橢圓,對生或輪生;葉柄短,葉端漸尖,葉背主脈長有柔毛。

杜鵑花($2.5)又名映山紅,杜鵑花科,屬常綠灌木。杜鵑花屬觀賞植物,春季開花,有白、紅、粉紅等多色。花冠呈漏斗形,繖形花序。葉互生,葉形橢圓,兩面有毛,特點是葉脈伸出葉尖。

荷花($3)又稱菡萏,睡蓮科,屬多年生水生草本植物。花開盛夏,有紅、白、紫、粉紅等多色。單生於花梗頂部,花瓣多嵌生在花托內,葉呈盾形。荷花香遠益清,不但極具觀賞價值,莖(藕)、果(蓮蓬)、子(蓮子)、葉等部分還可入饌入藥。

牽牛花($5)俗稱喇叭花,旋花科,屬多年生攀援植物。夏秋間開花,有白、藍、紫藍、紫紅等色。花冠呈漏斗形,通常獨生,葉基心形。花瓣上深淺不同的紋路,正是指引昆蟲的蜜標。牽牛花嬌嫩柔美,早上開花,午間就會凋謝。

發行日期:二零零八年三月十四日

【資料來自香港郵政網頁】



12 則留言:

  1. 咁啱~~我都係花まつり喎!

    回覆刪除
  2. 你有無收集舊郵票?錢幣?舊十蚊紙之類?

    回覆刪除
  3. 老師:你 d 真花靚多多 ~~

    鳴門:無刻意收集,有緣的話會收埋。

    基斯汀:意粉最鍾意花花郵票。

    回覆刪除
  4. 你老花呀,果 d 唔係摺紋,係花紋。因為插左係郵票簿,所以中間好似有條線。

    回覆刪除
  5. 証明樓上無儲過郵票,一睇就知係郵票簿條膠帶啦!

    回覆刪除
  6. 睇落又係幾「巢」既 ~~ ^_^

    回覆刪除
  7. 攪到我都想儲番㖭!我已經有好多本,好佔位

    回覆刪除
  8. 我都無特登儲,只係係郵政局開個集郵戶口,每年訂晒全年郵票,另外去旅行撞啱又買下,有 d 有心既朋友又會買番黎俾我 … ^^

    回覆刪除
  9. "開個集郵戶口"....都唔算特登儲?呵呵呵

    回覆刪除
  10. 唔算吖,狂熱果陣係會去郵局排隊打郵戳 ~~ ^_^

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。