2008年4月9日星期三

叫人太沉重

昨天下班回家,鄰居阿婆捧著長闊與一包 A4 紙相若但卻厚一吋多的包裹在佇候,把它抬回家裡手臂也痠了,感覺上比一包 8 Kg 的米還要重。


比沙翁巨著還要大好多倍

看來似乎很嚴重

打開一看,原來是某大企業印刷相當精美的年報、股東大會通告和一些相關表格,每份皆是中英文版本各一,難怪會如此厚和重了。記憶中從沒收過如此具份量的年報。

自問不會認真地閱讀這些文件(很懷疑到底有多少人會),所以向來是選擇不收取的,這次可能是因我未有更改舊地址,以致公司秘書以為我是新股東,奇怪的是文件裡並沒附著意向書,難道這企業打算以後每年也發送這些東西給我嗎?


10 則留言:

  1. 唉!又無咗一棵樹。
    不過我睇咁多週刋,都係tree killer

    回覆刪除
  2. 你睇過,都叫做有價值吖 ~

    回覆刪除
  3. 隔離婆婆好好人~~
    呢啲真係非常唔環保
    我會攞去畀人回收

    回覆刪除
  4. 佢唔送夠兩份俾您未算您好彩囉!

    回覆刪除
  5. 大頭:依 d 野最後都係益左阿婆。

    基斯汀:我 send 左 instruction 話唔要嫁,佢夠膽寄黎我實鬧爆佢!

    回覆刪除
  6. 都唔明點解要印到咁厚!
    精簡啲得唔得呢?
    又或者積極推廣善用網上年報。

    回覆刪除
  7. 其實股東可以揀要 full set、齋中/英、簡要版或 email 收網上版,我唔明點解唔問左先寄同埋無寄張 form 俾我 ~

    回覆刪除
  8. d年報我初初都有望兩眼,但之後咪又係放入回收桶,果間公司亦都冇form俾我揀要定唔要,依家索性存番入銀行,費事煩。

    回覆刪除
  9. 太沉重果個應該係郵差叔叔~

    回覆刪除
  10. 師妹:招股書我都唔會睇,哈哈 ~ 我 d 股票一係o係保險箱一係o係股票行,存銀行要開投資戶口又要收存倉費,唔抵!

    據阿婆話唔係郵差叔叔,係由專人送黎嫁,果位仁兄好可憐 ~

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。