2008年4月19日星期六

這年颱風特別早

離開辦公室前聽到天文台說不抹煞發出八號強風信號的消息,馬上趕到市場去買菜,相信和我有同樣想法的人頗多,排隊進停車場也花了不少時間。

回家的路風雨交加,但雨勢並不是太大。

19-04-2008 15:38 大埔某鄉村

雨勢越晚越大,吃晚飯時天文台已改發黑色暴雨警告。







19-04-2008 20:18 生效警告


補充資料:

  1. 「浣熊」(Neoguri)名字由韓國提供,意思是狗。


  2. 颱風「浣熊」集結在香港西南偏南的海面,進入香港800公里警戒範圍,天文台於2008年4月17日下午四時十五分發出一號戒備訊,是二次大戰後,第二次最早發出的熱帶氣旋警告。


  3. 颱風「浣熊」(0801號)於2008年4月17日晚上十時卅分,在海南省文昌市龍樓鎮登陸,中心附近最大風力十一級,成為今年首個登陸中國的颱風,也是歷史上登陸中國最早的颱風。歷史上四月份登陸中國最早的熱帶氣旋是於1991年4月28日登陸海南島的9103號,登陸廣東最早的熱帶氣旋是於1999年5月2日登陸惠東的「利奧」(9902號)。根據歷史颱風統計,登陸廣東的初颱平均在6月24日,而「浣熊」的登陸時間比平均狀態提前超過兩個月,歷史罕見。


  4. 由於颱風「浣熊」進一步逼近廣東沿岸,入夜後香港的風力開始上升,香港天文台於2008年4月18日晚上八時四十分發出三號強風信號,這是自二次大戰以後最早懸掛/發出三號強風信號的一次。


  5. 颱風「浣熊」於2008年4月19日下午一時前後減弱為熱帶低氣壓,並於下午二時十五分在廣東省陽東縣東平鎮再次登陸,登陸時中心附近最大風力七级。


  6. 澳門地球物理暨氣象局於2008年4月19日下午一時卅分改掛八號東南烈風信號,是自1968年以來最早掛起的八號風球;隨着「浣熊」登陸廣東西岸及進一步減弱,於晚上七時卅分改懸三號強風信號。


  7. 香港天文台於2008年4月19日晚上七時十五分發出黑色暴雨警告,是16年來最早的黑色暴雨警告信號,港九新界多處地區發生水浸,所有暴雨警告於晚上九時卅分取消。


  8. 香港天文台於2008年4月19日凌晨一時卅分取消所有熱帶氣旋警告。


  9. 香港天文台表示,受到拉尼娜現象影響,今年吹襲本港的熱帶氣旋,可能會比往年多一至兩個。


點擊觀看:香港天文台報告


24 則留言:

  1. 【天文台不抹煞8號風球可能】~~ 就是這句不負責任的話,今天為我學校添了不少麻煩,星期1返去分分鐘要孭鑊!

    回覆刪除
  2. 今日星期六,學校都有野搞咩?

    回覆刪除
  3. 星期六學校有好多課外活動要上課呀!今日下午咁情況,都唔知取唔取消上課,最衰1直聯絡唔到老世,D家長又麻麻煩煩。最後,我決定下午取消,雖然後來跟老世交代,但始終有手尾跟,星期1返去預左要孭鑊啦!

    今日唔應該返工,更加唔應該多管閒事喇!

    回覆刪除
  4. 今天我長週,又碰啱學校今日有好多outing,畀天文台搞到倒瀉籮蟹,好激氣!
    臨收工,仲有個家長打電話來發爛渣,我直情慶到想罵番佢轉頭。

    回覆刪除
  5. 整個下午在室內工作,傍晚到銅鑼灣時風雨交加,在不見天日的食店大快朵頤後,才於友人來電時得悉已經發出了黑色暴雨警告訊號……

    回覆刪除
  6. 老師/劉鄧:唔好激氣!天文台真係要整治下至得 ~

    wordy:我同你差唔多,今朝番工時仲好好地,雖然一路聽住收音機,但走果時至知落緊大雨 ~

    回覆刪除
  7. 我除咗早餐落咗大家X,成日無出過街,本來去沙田,最後困咗喺屋企開工抺窗同寫咗兩篇blog,電視又悶爆,無記做李連杰嘅"瞓完覺“,直到十二點幾至有火影睇:(

    回覆刪除
  8. 如果唔晒番工,我都唔會出街,咁大雨。

    回覆刪除
  9. 嘩~~~ 呢日真係攞膽,濕完又乾,乾完又濕,濕濕乾乾都好幾次~

    回覆刪除
  10. 基斯汀:尋日下晝打後出街一定好狼狽。

    回覆刪除
  11. 唉,昨天我在香港仔隧道塞了一小時,好慘呀!

    回覆刪除
  12. 如果我o係隧道塞車,肯定會頭暈兼作嘔。@_@

    回覆刪除
  13. 你也有Buboo啦^^
    昨天剛轉紅雨的時候正正在街上
    撐著傘子都沒用呢

    回覆刪除
  14. 歐歐:Buboo 有意思呀。^^ 落大雨前我已經番左屋企,煮飯時聽到好似倒水咁都覺得好心寒 ~~

    回覆刪除
  15. 越來越討厭隻浣熊呀~~~ >_<

    回覆刪除
  16. 老師:如果聽埋今朝台長係電台講果 d 野仲激氣。

    回覆刪除
  17. 無辦法,怪就怪天文台幫佢改叫做浣熊啦!好彩唔係叫吉蒂啫!^^

    回覆刪除
  18. 回來後都未同你打過招呼添!^O^

    回覆刪除
  19. 真係好忙喎!幾時教煮餸呀?

    回覆刪除
  20. 無所事事?
    那麼我真的替你高興!

    回覆刪除
  21. 姊妹加油呀!
    4月好快過去啦~~看到兵馬俑嗎?

    回覆刪除
  22. 老師:唔開心既野就忘記左佢啦。西安要秋天先去喇。

    大頭:你太客氣喇,哈哈。

    鳴門:慢慢等下啦。

    劉鄧:多謝你。^_^

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。