2008年5月7日星期三

意外收獲 @ 20080507


這天在「P」超級市場找不到想要的東西,卻有意外收獲,好高興!


*****************************************************************

中午,繼續尋找想要的東西,結果是只帶了幾張 DVD 回家。



*****************************************************************

下班回家,累極了,但看見美麗的天空,心情馬上好起來。






11 則留言:

  1. 同普通果款一樣價錢。^^

    回覆刪除
  2. 嘩~
    我見到Ellen雙眼發光添~

    回覆刪除
  3. 老師:似乎唔係度度有得賣。

    大頭:唔係啩?我係搵「A」牌純白廁紙,大埔好似斷左貨好耐 ~

    劉鄧:見到 Mimi 一定想起老師,哈哈 ~

    回覆刪除
  4. 師姐:乜野叫做[搶白]呀?係咪即係[寸]咁解呢?

    回覆刪除
  5. 師妹:臨走果陣出面個電話係咁響,響左好耐都唔停,當時 d 同事已經走晒,我咪好心聽下囉,當時全公司 d 人都走晒,我梗係唔會幫佢啦,點知講黎講去果位姊姊都唔明,仲話我無禮貌,襟我電話,雖然佢無講佢係邊個,但我知喎,今日算佢好彩,我好攰(連講野都唔想),聽日佢就知味道,嘿嘿。

    回覆刪除
  6. 個天好靚呀~ 真係要好好珍惜,香港少有嘅藍天!

    回覆刪除
  7. 大頭:有心就得啦。

    基斯汀:係呀,今日個天已經灰灰地。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。