2008年5月25日星期日

星期天–平淡中的不平淡

街市停車場入口前的道路正進行工程,沒有排隊的空間,於是把汽車駛上附近的小山崗,幸運地找到泊車的地方。


山崗上滿植大樹,車後的白蘭樹高逾三十呎,現時正值花期,白蘭花的幽香滿佈空氣中,令人感到很舒服。

到街市乾貨檔買髮夾時,意外發現包裝漂亮又別緻的玩意(每盒 $10)。從沒聽過海棠粉,但看包裝已猜到是線面用,檔主婆婆說用以刷銀器也很有效。


打開包裝盒一看,裡面另有透明膠盒盛著白色粉末,散發出類似爽身粉的清香,個人感覺頗正面。

擁有的「古老當時興」物品,大概只有這隻購自大阪 Snoopy Town、一見便鍾情的飯碗吧?


幾年來一直以這碗盛飯,原來意粉也有不花心的時候。


關於「海棠粉」:

  1. 海棠粉是七姐誕拜祭擺設之一,所以又稱七姐粉。〔資料來自:TVB 網頁〕


  2. 電影《胭脂扣》中,如花化妝時用海棠粉作粉底,並用之為十二少上粵劇妝。〔資料來自:Yahoo 知識


  3. 包裝盒上的圖畫於三十年代由張若鸞重繪,設計見中西文化的融合,瑰玖花及裝飾花圖案以至用色,有維多利亞設計的影響。〔資料來自:文化與傳意網頁〕



11 則留言:

  1. 那會用海棠粉掃臉扮如花嗎?嘻嘻!

    回覆刪除
  2. 今日的熟食街市出奇地少人喎! 晌大埔街道上, 都見到有好多好高的白蘭樹, 鐵路博物館都有好幾棵呀!

    回覆刪除
  3. 我下個禮拜又入嚟大埔呀!
    賞面同我食個飯嗎?^t^

    回覆刪除
  4. 通常我們都沒耐性排隊
    多數泊在另一邊的"爛地埸"便算
    然後便好阿Q地告訴自己泊車費怎計都比沙田市中心便宜^^

    回覆刪除
  5. 老師:啋 ~

    小彭:今日落雨嘛,起碼少左 d 行山友。你入左黎 discover 大埔牙?

    大頭:星期幾先?

    歐歐:爛地加左價之後至唔駛等,我地通常只會一粒鐘,而且泊 indoor 好 d 嘛。

    回覆刪除
  6. 我細個見過老嫲(阿爺個阿媽)用呢隻粉化粧,包裝好似,但唔知係唔係叫海棠粉

    回覆刪除
  7. 鳴門:聽講胭脂水粉裡的粉就是海棠粉。

    大頭:收貓啦。

    回覆刪除
  8. 我當年在基哥公司做果陣,都見過呢款中國熱史路比系列,我仲買左一個有蓋嘅杯送俾姨甥添,蓋頂有隻史路比架~

    回覆刪除
  9. 咁懷舊嘅野而家都有得賣... 好正啊!

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。