2008年6月30日星期一

2008 之二分一

時光飛逝,二零零八年已過了一半,這半年可謂苦樂參半,雖然身體不太安康,心情倒是很平和,工作方面,也是波濤起伏的半年。

今天是與我共事四年多的女孩最後一個工作天,臨別時她送我可愛的禮物和漂亮的卡片,令我既高興又感動。



下班時,天空很美,相信會是個好開始。




12 則留言:

  1. 說起請人,這次招聘反應不太熱烈,選擇很有限,約了幾位申請人來面試,住區外的來了,反而住大埔那位沒露面。

    另一特別事情是自服務這企業以來,助手(共四位)的洋名巧合地都是 S 字頭,這次聘請的卻不是呢。

    回覆刪除
  2. 新開始,新意思!

    回覆刪除
  3. 過咗一半,訂落嘅年度目標差D就達到,要出多兩分力

    回覆刪除
  4. 有時有啲嘢就是咁「喬」!
    希望你有個好幫手啦,咁你就可以得閒取吓假去旅行嘞!

    回覆刪除
  5. 大頭:直情係快活不知時日過啦,你 ~~~

    薯嘜:大家咁話。

    鳴門:一半時間就差不多完成全年目標,不錯呀!

    劉鄧:望就咁望啦,嘻嘻 ~~

    回覆刪除
  6. 目標set得唔夠高,呵呵!

    回覆刪除
  7. 我冇工作目標架,公司唔炒我就得架喇~ ^_^

    旅遊目標就有喎,哈哈!

    回覆刪除
  8. 師妹:我咩目標都無嫁,煮到黎就食啦,哈哈!

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。