2008年6月1日星期日

新玩具 @ 20080601

十多天前以用了年多的 Dopod M700 換購仍未上市的最新型號 PDA 手機,昨天獲悉貨已到,今早馬上去提取。




未讀說明書,便能輕易地設定好幾個電郵戶口和 WIFI,就是以 GPRS 上網,速度也明顯比舊機快;外表漂亮、畫面色彩鮮艷,馬上添了幾分好感。由於操作系統是 Windows Mobile 6.1® Professional,和舊機有點分別,還需研究和適應一下。



6 則留言:

  1. 一定好貴貴,唔好睇...唔好去睇...

    回覆刪除
  2. 我呢兩日都應該有新玩具呀!^i^

    回覆刪除
  3. 呢度真係幾好hea,基本上唔會有人理我地~

    師姐究竟有幾多部手機呢?

    大頭帥哥有乜新玩具呀?

    回覆刪除
  4. 小妹:麻麻地貴啫 ~

    大頭:果隻牌子唔係幾好哩,我用左一年都唔夠就唔用,揀過第二隻啦。

    師妹:就係咁先揀去果樹。依家手頭上仲有六部手機,但有兩部好快轉手他人,一部亦好可能就黎會易手。新玩具,星期六帥哥咪講過囉,哈哈。

    回覆刪除
  5. 尋日我都去買左件玩具.
    都有見到你呢個, O個底真係好DIAMOND喎, 不過OVER我個BUDGET. 我買左另一個品牌三千幾又有3G個部.

    回覆刪除
  6. 我其實無諗住換,但個 sales 猛落咀頭,睇下個款又幾靚,又好似好多功能咁咪換囉。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。