2008年7月9日星期三

未完的砌圖:新緑の金閣寺【第 600 篇】

這幅在舊居床底發現的「待完成砌圖」,在新居書架頂靜躺了十個月,終於重見天日。


未砌部份大概是 400–500 塊,閒置太久,表面已鋪上不少塵,這晚花了兩小時清潔。

最難砌的便是這些部份
沒法估計須花多少時間才能完成

砌圖與實物,各有各的美。




14 則留言:

  1. 最難砌部份係最好玩架

    回覆刪除
  2. 我明,但我份人好衰,一開始砌就唔肯停,依次死梗,哈哈哈 ~~~

    回覆刪除
  3. 我老家仲有幾幅未砌嘅(以前家姐曾經瘋狂迷上),攞套嚟玩下都好喎!

    回覆刪除
  4. 劉鄧:重拾舊歡啫 ~ 日本四景係 BB 班野,哈哈 ~

    鳴門:我有十幾幅未砌。

    回覆刪除
  5. 都係個句~~~喜歡去多過砌!哈哈!

    回覆刪除
  6. 咦~~點解你地夾埋有咁多副? 係日本買的?

    回覆刪除
  7. 老師:兩種感覺黎,去過既份外有親切感。

    薯嘜:你都唔聽書既,哈哈 ~~~ 扭蛋 puzzle 得四款,來自九龍黃埔,其他都係各自各買,我果 d 除左香港買,仲有台灣買既。
    ^^

    回覆刪除
  8. 我呢轉見到啲砌圖都有諗過買畀你~~

    回覆刪除
  9. 我仲有十幾幅存貨,千祈唔好送 puzzle,多謝夾唔該,哈哈!

    回覆刪除
  10. 砌圖與實景同樣美麗~

    回覆刪除
  11. 唔 … 都係去實景正 d,哈哈 ~

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。