2008年7月10日星期四

黃與紅

這天早上,家門外的小路又幻化成湍急的小河。


看電視新聞得知天文台已發出黃色暴雨警告,滂沱大雨中出去上班,感覺很不好。

下午雨勢減弱,下班時還有燦爛的夕陽,驅車出城時還要戴上太陽眼鏡。

原打算趁空檔回娘家探望父母親大人,可是屋村出入口的八達通機皆失靈,車輛進退不得,等了很久也未弄妥,唯有作罷。

到 APM 會合 husband 後,吃了摩斯辛味熱狗、蝴蝶蝦和王將餃子,很滿足。


蝴蝶蝦不錯,但台灣的較好味
熱狗腸皮很脆,好吃
但包和辣汁只是普普通通

這天的餃子煎得很香脆
是吃過多次中最好的
一番!

吃飽了剛好是時間進場看《赤壁》。


我們都覺得這部電影很好看,配樂非常動聽,男演員都很威武,女演員淡掃娥眉,看得眼睛很舒服,145 分鐘很快便過去。可能因製作班子裡不少是日本人,隱約感到電影裡散發著淡淡的日本味。還有的是,結局相當出人意表。



13 則留言:

  1. 下次試凱撒熱狗,我覺得好味D
    《赤壁》應該唔睇,我對歷史戲有D抗拒

    回覆刪除
  2. 昨天有個少女被洪水沖走.... 超恐怖~~

    回覆刪除
  3. 鳴門︰尋日想刺激 d 嘛,呵呵 ~ 除左恐怖同催淚戲,咩戲我都唔抗拒,好睇就收貨。

    基斯汀:大埔依排好邪 ~~~ 諗番果晚o係急症室撞到援交少女被殺案疑犯仲有 d 心慌慌 ~

    回覆刪除
  4. 有咁嘅事咩?真係好驚喎...

    回覆刪除
  5. 咁好睇?呢個周末去睇早場都好喎!

    回覆刪除
  6. 你又唔係援交少女,仲乜心慌慌

    回覆刪除
  7. 正在諗緊好唔好去睇"赤壁",你幫我解決左,唔該哂!

    回覆刪除
  8. 基斯汀:十幾廿個警察好緊張咁圍住,個犯既手同腰都鎖住,個頭笠住黑布袋,依 d 野以前只係螢光幕見到,當時都估到係大單野,第二日睇報紙至知原來係依單 case。

    大頭/薯嘜:真係好值得睇呀。

    鳴門:我唔信你見到個心會好定。

    回覆刪除
  9. 今早會去睇早場,期待中!

    回覆刪除
  10. 有壓力!哈哈 ~ 希望你都喜歡啦。^^

    回覆刪除
  11. 呢家嘢我真係強架

    回覆刪除
  12. 鳴門:想當年我去某飛仔學校考 Oral 都心慌慌嫁,哈哈 ~

    老師:今朝起身時係黃雨,果時大埔無雨,但落街睇到 d 車呀路呀花呀樹呀就知曾經好大雨。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。