2008年7月15日星期二

勝瓜草菇湯

這天是個特別紀念日,剛巧碰上師傅誕,就做兩個美味小菜慶祝一下。


勝瓜草菇湯

黑椒牛仔骨


勝瓜湯:

材料:勝瓜、草菇、鮮蝦、免治豬肉、夜香花、薑片

做法:

  1. 勝瓜去皮、草菇底部割十字花後以薑蔥出水


  2. 鮮蝦剝殼、免治豬肉加少許糖、豆粉、豉油及水份略醃


  3. 夜香花以鹽水浸泡片刻,把花摘下


  4. 煲內放適量水,放薑片及少許生油,煮開後順序放入豬肉、草菇、勝瓜,煮熟後加入鹽份


  5. 放入蝦仁後熄火,最後加入夜香花拌勻即完成



18 則留言:

  1. 好耐好耐好耐好耐未飲過夜香花!

    回覆刪除
  2. 好想飲勝瓜草菇湯呢!
    石堅叔叔做魯班師傅的民間傳奇小時候有看過啊
    不過最有印象都係畫皮(好驚呀!)

    回覆刪除
  3. 老師:本当ですね。

    大頭:夜香花對眼睛好好嫁,我最鍾意加落冬瓜湯度,可惜唔係成日有得賣,我中午專登去大埔街市搵都係得一檔有。

    歐歐:果時 d 電視好睇過依家多多聲。

    回覆刪除
  4. 我都記得媽媽煮冬瓜湯會落夜香花
    夜香花好似在夏天至有,對嗎?

    回覆刪除
  5. 係呀,夏天先有,但今年雨水多,好多應該有既野都唔見有。>_<

    回覆刪除
  6. 好似荔枝咁,往年 d 客送好多籮黎我都唔吼,今年想食又無人送 ~~~ :p

    回覆刪除
  7. 荔枝早幾日在鵝頸橋十蚊三磅呀,不過冇買
    呢期興食桃駁李~~

    回覆刪除
  8. 荔枝呢,今年策略係有人送就食少少,無人送就算 ~

    桃駁李,好耐無食,質素好既近年係可遇而不可求。

    回覆刪除
  9. 我唔鐘意夜香花, 滾湯唔用免治豬肉, 勝瓜多數放魚湯, 冬瓜粒湯一定落草菇... 尋晚食左蒸雞同節瓜湯. ^^

    回覆刪除
  10. 小彭料理好多規矩啊 ~ 哈哈 ~

    依家意粉都會盡力食多 d 雞 ~ ^o^

    回覆刪除
  11. 小彭好似諗緊詩咁~~

    我在西班牙、法國吃了很多好好味的桃駁李
    所以返到嚟香港唯有食美國貨頂住
    金鐘超市有法國桃駁李賣
    要廿幾蚊 100 克,痴線!

    回覆刪除
  12. 既然打錯名,咁話張單唔係你,唔交$~~

    回覆刪除
  13. 大頭:好吃就貴 D 都唔緊要啦,你又加人工咯 ~

    老師:其實係多左一粒字母啫,我一向用 AUTOPAY 找數,咁啱諗起去改地址(反而咩 PROOF 都唔駛)順口通知佢改番個名,最後我咪唔改由佢囉 ~

    回覆刪除
  14. 買唔到夜香花...有咩野代替?
    己經唔會落蝦,無埋夜香花,變咗勝瓜煮豬肉,哈

    回覆刪除
  15. 用蔥花啦,哈哈 ~

    仲有草菇喎,唔落蝦,可以落鮮魚片、炸魚片(切粒)、魚旦、墨魚丸、蟹肉 etc,勝瓜同海產好配合,落左甜好多。

    回覆刪除
  16. 我唔食海產嘛!落火腿啦!

    回覆刪除
  17. 揀飲擇食 ~ 火腿同冬瓜就夾,同勝瓜?打冷震添 ~~~

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。