2008年7月21日星期一

Very Hot 的星期一〔粟米雞蓉豆腐羹〕

天氣稿更新於 2008 年 07 月 21 日 19 時 45 分

華南地區普遍天色良好。

本港地區今晚及明日天氣預測:天晴,晚間最低氣溫約 28 度。明日日間天氣酷熱,最高氣溫約 33 度。吹和緩西南風。

展望:隨後數天持續天晴酷熱。
【資料來自香港天文台網頁】


炎炎夏日,胃口不太開,這晚做了一個湯菜,輕輕鬆鬆便吃飽了。

粟米雞蓉豆腐羹


飯後甜品是香甜冰凍的岡山白鳳桃,大滿足!


剥了皮的白鳳桃,晶瑩可愛

這個沒昨晚那個熟,也非常香甜


粟米雞蓉豆腐羹

材料:罐頭/紙包忌廉黃粟、雞肉(魚肉、牛肉或豬肉也可)、軟豆腐、雞蛋、蔥

做法:

  1. 雞肉刴碎、加少許生抽、糖、胡椒粉、生粉撈勻醃一會


  2. 豆腐切粒、蔥切粒、雞蛋打勻


  3. 忌廉黃粟放入煲內,加適量水煮開


  4. 掏少量熱湯拌鬆雞肉碎,再加入粟米湯內拌勻


  5. 雞肉煮熟後,加豆腐粒,湯再沸時加鹽調味


  6. 最後加蛋液攪成蛋花,熄火,洒上蔥花即成



18 則留言:

  1. 今晚我都煮粟米湯喎,不過就只加了菇菇
    搵日跟下你咁煮先
    話時話,今日真係好熱
    我一面煮湯一面勁流汗~~

    回覆刪除
  2. 樓上的壯漢:
    開陣冷氣啦!病係唔會焗出一身汗後就好架
    今晚沒有心情做飯
    只是吃蝦子麵~

    回覆刪除
  3. 大頭:好心你快 d 去睇醫生啦,仲煮粟米湯 ~ 記住要 keep 住上網留言呀,哈哈 ~

    歐歐:今晚我都食唔落飯,淨食粟米湯同西蘭花。聽晚唔知整咩好,頭痕中 …

    鳴門:你唔似咁仁慈喎,呵呵 ~~~

    回覆刪除
  4. 意粉,
    你個鮮蕃茄牛肉濃湯煮通粉好耐無出過場囉喎。
    粟米湯如果係北海道嘅就更perfect囉。

    回覆刪除
  5. 打漏咗兩個字...剥了皮的X股,殘忍

    回覆刪除
  6. 劉鄧:husband 的胃不太好,中醫叫佢最好少吃番茄,所以我都好耐無煮番茄 lu ~

    鳴門:信唔信我剥埋你皮吖嗱?

    回覆刪除
  7. 乜唔係出一身汗好啲咩?
    今晚好健康啊,飲湯,食凱撒沙律同埋麵粉~~

    回覆刪除
  8. 食麵粉?你真係有病呀,哈哈 ~

    回覆刪除
  9. 個桃越來越吸引~

    回覆刪除
  10. 係麵粉做嘅麵包呀~~
    我已經唔再買鱔稿王喇
    一嚟冇時間睇,二嚟加到 $15
    不過如果講日本記得通知聲呀!

    回覆刪除
  11. 基斯汀:買左兩個,食晒 lu,唔會再引你,暫時,哈哈 ~

    帥哥:等我通知肯定過晒期啦,我覺得加左價之後好睇左喎。

    回覆刪除
  12. 師姐:唔該每日一"菜"丫,咁我就唔駛用腦,一於死跟~~

    鳴門最愛~s‧noo‧py!^0^

    回覆刪除
  13. 傻啦,無野寫就貼出黎呃下文啫 ~

    佢再寫核突野我就殺左佢,哈哈 ~


    各位:原來吉X島都有夜香花賣 ~

    回覆刪除
  14. 原來壯漢有前科..."食麵粉"... 怪唔知得今日佢傻左啦... 病就開冷氣啦!

    回覆刪除
  15. 意粉,
    番茄真喺好胃寒架!
    腸胃不太好的人少吃為妙。

    回覆刪除
  16. 意粉~~
    天氣咁熱,打算約老師去邊食飯呀!

    回覆刪除
  17. 劉鄧:我覺得係偏酸剌激個胃喎 ~ 係外面偶然都會食,但自己煮飯就暫時唔整住。

    老師:你好似有排都唔得閒喎,哈哈 ~

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。