2008年10月15日星期三

我也豪一豪

昨天在大埔街市看到急凍廣島生蠔,一公斤裝的賣 $90,小包裝的賣 $42.8/磅,便買了兩包小包裝的回家。


這晚做了一盤薑蔥焗生蠔給 husband,試吃了一隻,蠔味很濃,但覺做得不夠好。


我的菜是清甜的白菜肉片湯。


這天買了些水果,晚上吃了布冧,十分可口。

荷蘭蜜梨、美國綠鑽石布冧、日本(?)富有柿





是 日 小 點




這天在辦公室,收到拍賣行寄來的秋季拍賣資料(當然不是寄給我的),隨意翻看一下,發現很多不起眼的舊東西原來很值錢,我想,得找天在家中尋尋寶。



14 則留言:

  1. 我想問。。。點解D柿有D白粉嘅?

    回覆刪除
  2. 我都在 sogo 買咗 1 kg 裝
    不過煮完縮到唔見咗咁濟~

    你蠔都要戒口呀?

    早排啲金柚都好正啊!

    回覆刪除
  3. 老師:梗係o係廣島食好啦 ~~ ^o^

    鳴門:布冧表面既粉(唔係隻隻生果都有)可以話係代表佢既新鮮度,因為啲粉一摸就會無左,至於果啲粉係咩,我唔記得左,等我見到父親大人問問佢。

    大頭:縮水即係過左火,蠔(貝介類)膽固醇高者不宜嘛,柚對胃唔好,我好少食,不過都有買俾 husband 食。

    回覆刪除
  4. 大埔街市有咁正嘅野賣... 唔駛去UNY呀等等...

    回覆刪除
  5. 意粉早晨, 薑蔥焗生蠔個樣好得啊, 請問有咩祕訣可以煮得咁正?

    回覆刪除
  6. 哎呀~我家冰箱內還有大半包~
    忘記了~
    呢隻綠寶石布冧好好食, 不過就好貴~

    回覆刪除
  7. 師姐好幸福啊,大埔街市連廣島蠔都有得賣,沙田d街市百冇架,又貴!>_<

    d蠔好大隻喎,脹卜卜咁,我上次見一田果d冇咁大隻架~
    綠寶石布冧我未吃過呢~

    回覆刪除
  8. 基斯汀:係呀,哈哈

    ayclui:早晨 ^^ 賣相幾好,但尋晚因為第一次整,有啲失手,做法:將生蠔略出水抹乾,然後起鑊爆香薑片、蔥白,再加入生蠔,贊酒,加少許生抽,快手兜一陣加入葱(綠色部分)再兜一兜便可上碟,食後我覺得略為過火左少少,而且爭左啲甜味,下次或者可以加少少糖或者蠔油。

    劉鄧:我好少買大包裝既野,驚好似某人咁擺到過晒期都未食完。依堆生果共用左 $73(柿 $23),梨同布冧唔知分別幾錢,好食就貴啲啲都唔緊要啦。

    師妹:所以大埔街市好人氣嫁,綠鑽石布冧好爽甜,好食!

    回覆刪除
  9. 有機會一定要試廣島蠔....

    回覆刪除
  10. 好掛住大埔街市
    不過由我家那邊坐公車去要轉車
    阿花老爺實唔肯>=<

    回覆刪除
  11. 貝拉:下次去山陽啦。

    歐歐:咁麻煩我都唔肯啦,等小黑好番再過黎買番夠本。

    回覆刪除
  12. 唔該哂意粉 ^ ^...原來都唔難整. 放工時喺吉之島見到有廣島蠔賣呢, 馬上買了2包, 不過價錢要$99 2包...

    回覆刪除
  13. 最緊要手快同埋個鑊要燒得夠紅。^^

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。