2008年10月18日星期六

被訪者

姪女 Amy 正在修讀副學士課程,和同學合作做有關企業管理的功課,需訪問一位任職商業機構管理層的人,她要求幫忙,我當然義不容辭。

這天下午便出城去會見幾位小朋友。

赴會途中,很想吃 …

小朋友準備充足,預備的問題足有六頁紙,還備有錄音機。

Iced cappuccino 很苦 …

我們談了約三小時,小朋友的問題有板有眼,表現由初時略為緊張漸趨穩定,氣氛亦由繃緊變得輕鬆,希望我的分享不但對她們的功課有幫助,也對她們日後的發展帶來正面的影響。

訪問完畢,小朋友禮貌地送我一封感謝函,我則回贈她們精緻的朱古力。

朱古力歸小朋友、包裝袋歸意粉

P.S. 姨甥 Jason(四個月前)和姪女 Amy(昨天)已達十八之齡,他們少時的模樣仍歷歷在目,時光真的火速飛逝。





是 日 小 點



意粉家的萬勝節燈籠這晚亮起,很漂亮呢!



13 則留言:

  1. 下次我有功課可唔可都訪問意粉架??

    回覆刪除
  2. 萊少好似樣樣都資深過我喎 ~

    回覆刪除
  3. 做功課訪問自己乎?
    計乜我都唔知邊忽會深過你, 見你依年回覆我既野, 心裡面都只係有兩個字......

    回覆刪除
  4. Audit 我唔識,日文、日遊你叻過我、出街我又少、打波我唔掂、湊仔更加唔駛講啦。

    依年?邊兩個字呀?

    回覆刪除
  5. 兩個字?好禪啊!

    師姐好大手筆啊!我又要訪問你!

    回覆刪除
  6. 訪問有禮物收~~~~好喎!

    我學校周不時有好多D問卷、調查.....1定比師姐做啦!

    回覆刪除
  7. 仲以為份禮物係小朋友送添~ 姑姐您真週到...

    回覆刪除
  8. 大頭:你仲爭我補習費喎。

    老師:小朋友咁有心機做功課,梗要獎勵下啦。[Um ~ 果 D 問卷、調查..... 就米搞我喇 ~]

    基斯汀:依家做老人家要識做,哈哈 ~

    回覆刪除
  9. 咁下次我可唔可以幫Winnie約你做訪問, 而朱古力則歸亞媽咁呢?
    有時班學生哥做呢種功課都幾麻煩, 因為未必可以搵到合適的人選做訪問, 就算有對象,人家亦未必會肯花時間接受訪問~

    回覆刪除
  10. 講得好啱,如果唔係熟人,我未必肯制。

    我就覺得 Year 1 學生做啲咁既 topic 似乎困難左少少囉。

    回覆刪除
  11. 為咗要Godiva包裝袋,要俾錢買朱古力、做訪問、食面包、寫Blog ,你真係不擇手段!

    回覆刪除
  12. 中學時代當校報記者也做過類似的訪問
    是難忘的經驗呢

    回覆刪除
  13. broken_black:咁難諗都俾你諗到,哈哈 ~

    歐歐:我未試過訪問人,我諗都無咩機會 lu ~~ :p

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。