2008年11月11日星期二

去年今日 @ 夢殿

去年這段時間(11 月 7 至 14 日)正在進行《南信州、富士山と伊豆半島》之旅,是個愜意愉快的旅程,駕車六天,由名古屋走到熱海,全程約八百公里,行經愛知、岐阜、長野、山梨和靜岡五県。


這天(11 月 10 日)黃昏,我們到達行程中住宿的重點 - 富士山河口湖溫泉寺夢殿

旅館職員服務很體貼,我們下車後甚麼也不必做
泊車、搬行李均有人代勞

夢殿房間不多,我們的叫「山吹」
雖然客滿,環境也很幽靜,但走廊冷得要命

房間裡除了露天風呂,還有室內風呂,晚飯前我們先泡一泡湯

晚飯豐富又美味,菜是一道一道的上,吃了很久才吃完
中間的照片是旅館女將替我們拍的(原件是我和 husband 的合照)

消夜是旅館送的蛋糕和香檳

飲飽食醉,睡了香香的一覺,起床後第一件事當然是泡泡湯。

早上空氣很清新,在鳥語花香中泡湯真的十分寫意

早餐很精美,但份量頗大,我們努力吃也吃不完
桌下藏著暖爐,把腿埋進出溫暖得很
〔終於明白為什麼千秋師兄會一睡不醒〕

早餐後跟女將聊了一會,她介紹了附近的景點,之後便結賬,離開前服務員領我們到處參觀,又主動替我們拍照,真是週到。


服務員送我們上車,在這裡又聊了一會,她不但躹躬送別,還截住路上的車讓我們駛走。

這部豐田 Vitz 外型不錯、車廂寬敞、馬力足
我們很滿意

夢殿收費不便宜,但直至現時為止,是我住過最好的旅館(雖然住過的其實不太多)。



20 則留言:

  1. 咦,有玄機有玄機~

    今日要過得開開心心
    以後每年今日都要咁呀!^t^
    (我偷睇返舊年今日~)

    回覆刪除
  2. Happy Xth Anniversary!!!
    等咗一年, 終於俾我等到呢篇遊記~~哈哈~~
    好開心~~

    回覆刪除
  3. 大頭:玄機?唔明呢 ~ 意粉日日都咁開心啦 ~~

    劉鄧:些些 ~ ^^ 睇番本記事簿,得最尾三日寫低左幾隻字,仲要係無關痛癢既,雖然摷番原來已經揀好兼執好晒啲相,但要「拼」番個遊記出黎真係好艱巨(尋晚係慢慢睇番啲相先諗番起啲啲) ~~~

    回覆刪除
  4. 宵夜果餐幾多點架?好大個cake咁,梗係住得妳好cake(諧音:極)喇!

    回覆刪除
  5. 食完 dinner,佢地有好 professional 既大叔入黎舖床(齋睇都覺得樹該兒),果時服務員就送左盤野入黎,我地放晌雪櫃,臨瞓前無耐先食,husband 要早瞓,應該唔會好夜,cake 係一磅裝,但仲幾飽所以食唔晒 ~ 依間旅館真係正(其實諏訪果間都唔錯),等價交換啦,值得嫁,嘻嘻 ~

    回覆刪除
  6. 恭喜師姐,今日點慶祝呀?

    回覆刪除
  7. 好體貼的服務呀~

    見到個蛋糕就知有d野... 恭喜啊!永遠都士veet士veet呀~~

    回覆刪除
  8. 師妹:謝謝你,舊年大事慶祝左啦,哈哈 ~

    基斯汀:多謝你,老夫老妻喇,嘻嘻 ~

    薯嘜:些些呀 ~~

    回覆刪除
  9. 呵呵, 原來係結婚週年紀念~ 恭喜意粉~
    今日會同 husband 去邊度食餐勁嘅呢?

    信州真係好正,係我到目前為止最鍾意嘅日遊地方 ^^

    回覆刪除
  10. 謝謝啊!係咁椅出街食餐飯囉,唔會好勁 ~~ ^^

    信州讓人有種悠然舒泰的感覺,我也很喜歡。

    回覆刪除
  11. 恭喜!
    對我黎講, 一間好旅館, 服務員的態度係好緊要!

    回覆刪除
  12. ~~~ おめでとうございます ~~~

    可唔可以伊豆熱海那part寫快DD呀!唔該!

    回覆刪除
  13. 1111.....好像兩個人一起走路的樣子呢
    恭喜!恭喜!

    回覆刪除
  14. 鳴門:轉番彈窗式梗係留到啦。

    小彭:些些 ~ 絕對同意,佢地服務體貼得黎唔會覺煩,但當你需要果時佢地又會即時出現。

    老師:ありがとうございます。我無諗住寫呀,記唔番啲 detail lu ~ @_@ 綠子老師同 IQ 博士好唔襯,哈哈 ~~~

    回覆刪除
  15. 係喎!為咗我改嚟改去㖭!

    回覆刪除
  16. 你要咁諗我都無偈,哈哈 ~~

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。