2008年12月26日星期五

紫禁城一日遊

這天北京氣溫是 -5 至 5 度,跟昨天相若,可是天空有點煙霞,沒昨天的藍。

我們這天大部份時間在紫禁城裡蹓躂,卻也未能把想看的全看完。

沒有老花眼鏡 拼相失敗了
〔世界遺產 - 故宮〕

對於禁宮生活,心中有很多慨嘆、很多問號,但到了黃昏時分,也只得隨著落日離去。




7 則留言:

  1. 故宮我N年前都去過,真係好大~
    記得嗰時D本地遊客個身好大陣味,導遊話因為佢地食大蔥,同埋唔係日日沖涼之故!

    張日落相好靚呀!

    回覆刪除
  2. 故宮--> 都係N年前去過...覺得做皇帝原來係好悶嘅...地方咁大, 但行o黎行去都係一樣嘅 @@

    回覆刪除
  3. 我上次去故宮時覺得很高興,因為覺得人生點都要來一次!

    回覆刪除
  4. 基斯汀:親眼睇仲靚。

    師妹:依家國內同胞著得靚過香港人。

    ayclui:慢慢睇你會發現唔一樣 ~

    薯嘜:上次跟團入故宮,走馬看花得好緊要,今次自己黎,行一日都係唔夠,我已經諗緊下次幾時再黎。Btw,今日食左你介紹既煎餅,真係唔錯,不過唔係周街有,我地今日行錯路先見到,算係有緣,夜晚晌夜市同小食街都唔見有。

    回覆刪除
  5. 我都唔記得左件煎餅的名稱,檔口有無註明?

    我覺得您們能夠享用到,直頭係緣份!

    回覆刪除
  6. 薯 mug:無喎,淨係寫住煎餅咋,都好多人買,三蚊雞抵到爛啦。真係好有緣,如果唔係你前一日講過,又如果我地唔係出錯左地鐵口,一定食唔到。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。