2008年12月27日星期六

心滿意足

你站在橋上看風景 看風景的人在樓上看你
明月裝飾了你的窗子 你裝飾了別人的夢
〔世界遺產 - 天壇〕

先遇上 96% 奇洛李維斯
再欣賞以一整棵白檀本雕成、高 26 米的佛像
不枉此行
〔全北京最大藏傳佛教寺廟 - 雍和宮〕

這天北京氣溫是 -4 至 4 度,天陰,間中有點陽光,理應比昨天冷,但可能已適應了,沒有感到特別冷。明天氣溫預測是 -6 至 -1 度,倒是有點擔心。

昨天,有位外籍男子向我問路;今天,有位國內同胞向我問路,莫非我看來已像個北京人?



9 則留言:

  1. 其實羽絨真係好夠暖,尤其面布密度高嗰種~

    {你站在橋上看風景 看風景的人在樓上看你
    明月裝飾了你的窗子 你裝飾了別人的夢}
    師姐真有詩意~^^

    回覆刪除
  2. 會否因為妳的衣著顏色太沉了?

    我最近一次去北京想想也是20年前的事了,現在應該相差很遠了吧.

    回覆刪除
  3. 師妹:今次無凍到頭痛,已經好滿意。黎到啲古蹟,梗係詩意啦 ~ ^^

    Wendy:主要係天氣陰,沉本來都想買件紅色既羽絨,但唔想太 sharp ~ 北京同我 97 年黎果陣已經變到唔認得。

    回覆刪除
  4. 好鍾意第一張,張相同首詩配合到不得了呀!

    其實問路果兩個人都係遊客罷!佢地可能覺得同您溝通易d?

    回覆刪除
  5. 只要沒有刮起大風,氣溫仲使較低,都應該不是太大問題。

    回覆刪除
  6. 鳴門:留番俾你去啦。

    基斯汀:一睇到依張相就諗番起依首前一日係故宮咖啡室睇到既詩,喜歡到不得了,咪借黎用囉,嘻嘻 ~ 可能係啦,係北京問路唔係易事,啲人一般唔多 helpful,有時只係用手指一指,又或者好簡單咁 up 左定右,有時真係 au 晒頭。

    薯 mug:我諗幾日落黎係有啲適應左,不過留係室外耐左都會覺得好凍。

    回覆刪除
  7. 過左奧運... 佢地打回原形~

    回覆刪除
  8. 基斯汀:咁都有啲好人既,係地鐵曾經有兩個人讓位俾我,不過應該比較少囉 ~ 最離奇係去天壇果次,我驚住出錯出口,所以係出口前問入黎既國內女士,點知佢好勞氣咁話佢都係第一次黎北京,唔知晌邊 ....(下刪幾十字),好彩佢後面位獨行旅客(應該係港人)即刻走埋黎用普通話好詳細咁話我知出左去點樣行。講開又講,番黎果程飛機 99% 係香港人,我地坐晌第一排,廁所係轉前面彎位入面,好多人行到埋黎都睇唔見,咁我好自然咁開口提一提(起碼提左五六個人),後黎 husband 叫我唔好再出聲,話啲人一聲唔該都無,我先醒起真係喎,其實我唔介意,都係順口啫。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。