2009年3月31日星期二

愚人節前夕

這天買了條很新鮮的木棉魚(大眼雞),和 Maymay 師妹遭遇一樣,附送魚鉤一個。


購買時已看到魚鉤
想不到魚販竟沒把它除去

用普通的鉗已能輕易把鉤取出
但緊記要包好才丟掉

這晚 husband 的晚餐是:


清蒸木棉魚

炒菜心

我繼續吃我的家鄉韮菜粿,還有母親大人做的椰子雞湯。


這晚煎的比上星期六的更美味

這碗湯十分香甜




同 場 加 映

近期最差勁的一餐 ~ Dinner Buffet @ Kitchen, W Hotel

{ 益發想念 Zuma }



〔觀看原始照片請點擊 這裡


好友聯播

Ellen 老師Maymay 師妹萊少


12 則留言:

  1. 椰子雞湯好好味~

    回覆刪除
  2. 基斯汀:真係好甜呀。^^

    回覆刪除
  3. 慘喇慘喇, 成為最差呀......

    回覆刪除
  4. 我地應該要求回水啊!

    大眼雞正呀!三蚊一兩?

    回覆刪除
  5. 萊少:哈哈 ~ 又唔係話你。

    大頭:咁我又唔會囉 ~~ 三個半一兩。

    回覆刪除
  6. 我上次買係三蚊一兩呀~
    韮菜棵留得咁多日架?
    我開唔到Kitchen d 相嘅?

    回覆刪除
  7. 師妹:海鮮價格可升可跌呀,晌大埔墟街市會平少少,屋村街市係貴啲啲。啲相係 slideshow,開唔到嫁(咁黑咁核突睇唔到都算啦,嘻嘻 ~),等我加番條 link 先。^^

    回覆刪除
  8. 條魚好恐怖,要打家長指引呀呢篇

    回覆刪除
  9. 師妹:梗係可以啦,潮州人好慳儉嫁 ~ ^^

    鳴門:你大個仔喇,哈哈 ~

    回覆刪除
  10. 意粉, 點解要分開 husband 晚餐同你嘅晚餐呢? 比我實忍唔住食佢果份,又海鮮又菜, 賣飛佛呀~

    果條slide 好犀利~ ^^

    回覆刪除
  11. 啲相真係好黑吓,睇完相好想食燒肉添~

    回覆刪除
  12. ayclui:你估我會無食咩?哈哈,husband 係飯桶,一定要食飯,所以要煮啲餸俾佢,我食晒三個韮菜棵都超飽 ~~ Kitchen 啲相超黑鬼死咁核突,唯有搞下花臣,嘻嘻 ~~

    劉鄧:Kitchen 燒肉皮脆肉滑,幾唔錯嫁 ~

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。