2009年4月14日星期二

為紀念香港郵政參與中國 2009 世界集郵展覽而發行的郵票小型張


「中國 2009 世界集郵展覽」於 2009 年 4 月 10 日至 16 日在中國河南省洛陽市舉行。香港郵政特別發行一款郵票小型張,以紀念參與其中。郵展獲國際集郵聯合會贊助,並得到亞洲集郵聯合會譽助,假洛陽博物館新館舉行。這是中國為海內外集郵人士舉辦的第二個大型集郵盛會。 除慶賀中華人民共和國成立 60 周年外,郵展旨在加強世界各地集郵人士、郵票收藏家互相聯繫,促進合作,並推廣無分國界、怡情養性的集郵嗜好。藉着內地集郵人士踴躍參與,是次國際集郵活動有助中國集郵文化更豐富多采。香港郵政亦可趁此良機,向國內及海外郵票愛好者展示本港的精美郵票。

郵票小型張色彩亮麗,以藝術筆觸描畫牡丹(洛陽市花)和洋紫荊(香港市花)。粉紅、純白二色突顯牡丹亭亭盛放的綽約丰姿,在層層橘黃、緋紅的花瓣映襯下,份外絢麗奪目。票中白色洋紫荊圍伴牡丹,寓意香港郵政參與是項盛事。

發行日期︰2009 年 4 月 7 日

【資料來自:樂滿郵



9 則留言:

  1. 放完假,做咩心情唔好呀!

    回覆刪除
  2. 呢期牡丹好紅啊,連郵票都出埋~

    師姐工作不如意乎?

    回覆刪除
  3. 攞樽千年古都靈氣出來聞下啦~~

    回覆刪除
  4. 師妹:收到時諗番起西安果啲湯碗牡丹,咁啱劉鄧又貼左德川園牡丹,真係好紅,哈哈 ~ 總之係心煩啦 ~~~

    老師:聞啲 laughing gas 會好啲喎,應該 ~~

    回覆刪除
  5. 意粉,
    放開心情啦~
    煩唔煩件事都係要解決架啦,就用平常心啦~
    (其實我都唔知乜事...)

    回覆刪除
  6. 多謝姊妹關心,我無事,不過我依啲古代人係咁喇,無啦啦都會傷春悲秋一番 ~

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。