2009年4月5日星期日

週末雜記 @ 20090405

星期六是清明節,一家人如常去掃墓,不同的是墳場的擴建工程已完成,空間感增加了,也不用再在竹棚底下穿插。

不知站在新建的空中骨灰庫上會有甚麼感覺

在九龍灣吃午餐,到停車場取車時遇上電腦節的人潮,幾經艱辛才衝出重圍。

這故事教訓我們以後聽新聞要留心

回家替黃金葛洗澡,發現其中一組水晶花泥已破爛不堪,便把它丟掉,換過新的。


這一組 OK

這一組破爛

剛開始浸泡時
有三種顏色的:紫、藍、粉紅

浸泡四小時後
只餘下粉紅色
一家團聚

由於午餐吃得很飽,晚上又煮急凍餃子作晚餐。XX碼頭的西洋菜豬肉餃味道不錯,珍菇(杏鮑菇、茶樹菇)豬肉餃則不太對口胃。


Husband 的水餃米線

我的湯水餃

笑口常開蜜糖腸仔


星期天,無所事事,在大埔街市買到思念了幾天的大馬友(HK$5/兩),加上喜愛的粟米羹,簡單而滿足的晚餐。


親子豆腐粟米羹

清蒸大馬友

飯後果是幾天前買的菠蘿。

甜甜蜜蜜,感覺很幸福



13 則留言:

  1. 自己開個菠蘿呀? 巧勁哦!

    回覆刪除
  2. 今天做了粉葛赤小豆扁豆鯪魚湯^^

    回覆刪除
  3. 鳳梨...有點想念夜市那盒果物!

    回覆刪除
  4. 小妹:好易嫁咋,最緊要張刀夠利。^^

    歐歐:今日巧熱,無心機煲湯。

    老師:依種菠蘿有種香蜜味,好正!

    回覆刪除
  5. 思念了幾天的大馬友 -->哈哈, 好似我買o野咁: 如果果樣o野喺我個腦度出現幾日之後, 我就知道果樣o野係非買不可(唔理係唔係必須)...^^"
    亞"馬友友"清蒸定煎好味D?

    回覆刪除
  6. mega box 不如日日都搞電腦展喇,包佢地人流多好多呀~

    啲餃子之前有用毛巾蓋住先啊呵?:p

    回覆刪除
  7. ayclui:買野我反而好少咁既情況,通常有衝動買果刻無買就唔會再諗。大馬友梗係蒸好食啦。

    大頭:咁其他商號唔駛做生意啦,有無蓋毛巾都唔關你事啦,哼 ~~~

    回覆刪除
  8. 空中骨灰庫真係第一次聽,世界變呀!
    水晶珠典解三色會變左單色架?咁離奇嘅!
    你又食菠蘿.......(妳一定會答:俾husband食架咋~~)

    回覆刪除
  9. 我呢,通常有衝動買果刻無買就會念念不忘,但好多時考慮又考慮之下,到最後好多時都無買!^^

    回覆刪除
  10. 其實水晶花泥有乜好處?

    回覆刪除
  11. 師妹:無計啦,求過於供嘛 ~ 因為其他果啲甩晒色囉 ~ 我地一齊食嫁,一次食半個,不過真係 husband 食多啲 ~

    劉鄧:其實如果我過到霎時衝動果一關,多數都唔會買 ~

    鳴門:睇番舊野啦 ~ http://supageti.com/blog/fx080521_015.jpg

    回覆刪除
  12. 水晶花泥好靚呀!點用架?方便嗎?

    回覆刪除
  13. Melody:好易用,只需用清水浸幾個鐘,等佢發大左就可以插住啲植物,唔駛再加水,感覺乾淨啲,我通常一個禮拜左右就加水俾佢索下補充,同時加少少營養液當肥料,一個鐘就倒番晒出黎,咁就會 keep 得好靚。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。