2009年4月5日星期日

闔家歡 @ 鍾菜【第 900 篇】

清明節春祭完畢,一行十一人到老哥口中「好食又抵食」的店去吃午餐。

中菜館佈置像西餐廳似乎已成為潮流
店外的酒吧,設 happy hour 時段優惠

由於店內大檯不多,排隊等候的人卻很多,我們最終兩小時後才可入座。這時大家已十分飢餓,未入座已叫滿一桌子點心,這店上菜很快,食物也挺美味,大家都很滿意。


這店全日免茶芥免加一,更聲稱全部食物新鮮製作,無添加、味精,受歡迎是理所當然,但要花這麼長間排隊,就很值得商榷。

食物很不錯,員工服務態度也可以,但人手是明顯不足,仍有很大改善空間。


是日食店:鍾菜 ★★★☆☆

平均消費:每人 HK$82


9 則留言:

  1. 嘩,好豐富呀!有機會試下呢間先~

    回覆刪除
  2. 係邊間鍾菜?
    我淨係幫襯過銅鑼灣嗰間?
    我都寧願餸菜收貴的,而唔收加一茶芥,咁樣感覺好似抵啲~

    回覆刪除
  3. 有3粒星都唔錯喎,大邊爐都係得4粒咋~
    我鍾意吃茄子、乳鴿同埋草莓燉蛋~^^

    回覆刪除
  4. 老師:有人又話我地大食啦 ~

    大頭:要避開 peak hour。

    劉鄧:九龍一號,我覺得算幾抵食。

    師妹:啲野係幾好食,不過其他方面扣左分。

    回覆刪除
  5. 沒有耐性排隊這麼久呢
    吃過銅鑼灣的那一家
    聽說這家是稻香集團旗下的店

    回覆刪除
  6. 歐歐:係呀,平時一定唔駛預我,不過一家人圍埋傾下偈講下笑,兩粒鐘又好似眨下眼就過左。

    回覆刪除
  7. 等兩個鐘... d野都特別好食~

    回覆刪除
  8. 基斯汀:係呀,我地一坐低就狂風掃落葉,哈哈 ~~~

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。