2009年4月29日星期三

網中人語

2004 年 4 月 29 日 22 時 56 分,是我註冊加入日本自由易討論區 ec2japan(簡稱 ec2)的時間,當時正在準備五月下旬的首次個人日遊,需要搜尋有關資訊,除了 ec2,同日也加入了大雄さん主理的日遊討論區(已結業),大雄さん萊少成為我的首批網友(兩位日遊高手已先後晉級為父親,巧合地兩位也即將進行當爸爸後的首次日遊),而我亦正式成為一名網中人


基於感情因素,雖然這五年間 ec2 經歷了幾許風雨,我仍然是它的忠實支持者。


2005 年 4 月 24 日 08 時 28 分,是這網誌成立的時間,當時很想做個個人網頁,卻覺得是項非常艱鉅的任務,一直未能下定決心。網誌是新鮮玩意,而且操作十分簡單,選擇 Blogger 是因為看了 ec2 網友 pACe 大編輯(後來他卻搬家到別處)的網誌,覺得各方面表現都不錯,便搞一個當是熱身,想不到竟維持了四年。


最近似乎進入了人生怠倦期,希望很快便恢復過來。



17 則留言:

  1. 我仲記得你個頭像係一碟素意粉~^b^

    回覆刪除
  2. 好念舊的意粉啊, 仲留意到ec2何時成立 ^^

    回覆刪除
  3. 大家一起加油呀!我也是零四年加入ec2,不過其實零三年已經上去找資料.

    回覆刪除
  4. 我都好懷念 ec2 最熱鬧的日子~

    乜嘢都有高有低有快有慢,低完之後就高番架喇,がんばって!

    回覆刪除
  5. 劉鄧:果碟冷意粉好好吃嫁真係!

    老師:有一段時間係用 Darth Vader,不過開頭好似係用叮噹。我覺得你好似同我差唔多時間添。

    紅米奇:老人家淨係記住啲舊野,哈哈 ~~

    基斯汀:謝謝啊!

    Jason:謝謝,果時 ec2 真係好勁嫁。

    師妹:晌西安時已經開始,唔知幾時至走。

    大頭:果時真係有過升上終極既野心嫁,但係世事總係唔能夠盡如人意,哈哈 ~~ Anyway,謝謝你。

    回覆刪除
  6. 我直頭唔知乜野係ec2

    EC令我諗起耳X

    回覆刪除
  7. 被點名提及,真係慚愧!好像除了日遊聚會,也只與意粉和阿萊等去過看《電車男》電影版本而已,也沒多多出來活動一番。

    看了意粉的ec2japan圖,我也去翻看一下,但web畫面的外觀好像有點不同。現在的應是jacken翻新後的記錄,只由2002年1月3日上午8時起,我排在第4位,無厘頭地比ecwebmaster的account還前一位?但再看下去,ecwebmaster後依次是rt、travelpooh、小朱朱、kkyeung、bigcat(很久沒遇上了!)、勞大少、bigstone、grace、小妹.....而第一位的winnie,應是林尚宮吧!現在各有各忙,很久也沒聚過了!不如,2010年6月來個2005618第10次聚會的延續吧!可惜看年曆來年618是星期五呀!

    至於"怠"呢樣野,自97年揼網至今,多番起落,我完全感受得到!咦,好似就係97年就已經睇sandy個初代ec2japan喇!老喇老喇!sandy媽都有兩個仔囉!

    回覆刪除
  8. 嘩, 我看完呢篇感慨良多...即刻login入去ec2重溫以前的光輝歲月(!). 我明明記得我係十大會員來的, 唔知點解e+是第十四...不過我total只有216個posts, 果然是一個混吉會員來囉. 我仲記得第一次見意粉是在tst hsbc門口呀~ ^^

    回覆刪除
  9. 鳴門:咩野去到你度都變左X嫁啦,呵呵 ~~

    大雄:我記得好似同你食過兩次(?)飯,仲好菠蘿雞咁攞你既鳳梨酥,不過完全唔記得睇過戲。印象最深係到今日都唔知典解大家都尊稱你做「大佬」,哈哈!好佩服 Sandy、Jacken、大雄、Roy、大石、Billy、前 TE 網主等等,既出錢又出力造福網民。每個人晌唔同既階段都會做唔同既事情,好正常 ~~ ^^

    小妹:點會係混吉呢?哈哈 ~ 小妹既網頁都幫過唔少自由人嫁呢。TST HSBC 果次好似係掹萊少衫尾既,嘻嘻 ~~~

    回覆刪除
  10. 太失禮啦!咁話我,幾時出嚟呀,有手信呀!

    回覆刪除
  11. 對唔住囉 ~~~ E 貓左你 ~ ^^

    回覆刪除
  12. #825 小彭
    呀, 點解會上ec2呢? 好似唔知睇邊本雜誌有講過, 就去八卦下囉!
    混吉會員最混吉咪係點人去食神戶牛午餐囉... 我仲食左兩次...

    回覆刪除
  13. 晌 ec2 一直以為小彭係帥哥黎嫁,好耐之後先知搞錯左,哈哈 ~

    小妹神戶牛係名物,不過我都未有機會去幫襯過 ~~ ^^

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。