2009年5月1日星期五

我們這一家

這天中午,一家人聚集在祖母大人墳前,為的是相討修葺事宜。與承建商商談及在場內四周觀察花了差不多兩小時,為避開火辣辣的太陽,一干人等躲在樓梯下商討,期間清風徐來,也是挺舒適愜意。

辦妥正事,到附近食肆吃午餐,甫坐下妹妹忽然發現席上只有我們一家六口:父母親大人、老哥、我、妹妹和老弟,極可能是數十年(!)來第一次,大家都想不起上一次是在何時了(大概是我們仍是單身的時候吧),只記得上次六人合照是十多年前往潮州家族(三代 15 人)旅行時,於是馬上拜託服務員替我們拍下這歷史性時刻。

想起剛在星期三晚看的「論盡一家人
﹝原來我們一家人的 color tone 也很相襯﹞

這一頓簡單又普通,但別具意義

這頓罕有地由老弟請客,謝謝啊!




這年第一個小毛頭,太好了!




19 則留言:

  1. 個服務員嘅攝影技術真差,矇哂嘅!

    回覆刪除
  2. 鳴門:你係內行,唔好扮野喎 ~~

    老師:嘻嘻 ~~~~

    回覆刪除
  3. 好難得的一張合家歡~

    回覆刪除
  4. 基斯汀:真係無幾多張。^^

    回覆刪除
  5. 好溫馨啊!
    父母去左做生意,我個家冇依支歌唱lu~~

    毛頭再現,就黎又有靚花睇~

    回覆刪除
  6. 師妹:父母親大人年事已高,我會好珍惜共處既時間。

    回覆刪除
  7. 唔駛講我都知啦,哈哈 ~~~

    做咩咁夜都唔瞓?唔係好似我咁睇完《鋼鍊》跟住睇埋《旺角黑夜》嘛?

    回覆刪除
  8. 做乜變咗黑底嘅? 不過又睇得幾舒服...^0^

    回覆刪除
  9. 一家人整整齊齊就是最幸福啊~

    回覆刪除
  10. 我差D以為自已部機變黑壞左呀~~~~

    回覆刪除
  11. ayclui:淺色底太耐喇,有啲厭倦,而且我鍾意深色多啲啲。

    大頭:當然啦。

    老師:變下色精神啲嘛 ~~ ^^

    回覆刪除
  12. 睇等價交換,近一點將D工作layouts send比兩個客,諗住夜第二日又星期日可以拖到星期一,點知兩個都未瞓,一個繼續來回覆mail,一個直頭打電話嚟傾,捉蟲

    回覆刪除
  13. 鳴門:放假就咪做野啦,哈哈。

    回覆刪除
  14. 想問一下呀.....版主是否在"飲食男女"寫專欄既"葉一南"呀........

    回覆刪除
  15. author:葉一南係男仕黎喎 …

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。