2009年5月16日星期六

新開始〔大戸屋〕

這天頗晚才起床,梳洗後小倆口上茶樓,邊享受一盅兩件邊閱報,很快便過了兩小時。



結賬後 husband 送我到大埔中心的巴士總站,大埔整個早上也在下雨,這時的雨勢也不弱,候車時練習用 iphone 拍照。


乘搭隧道巴士到灣仔,雖然下雨,交通還是挺暢順。這天起 Ellen 老師正式成為我的學長,どうぞよろしくお願いします

重拾修讀日語的興趣,決定重新開始

遇上位有趣但嚴格的先生,上第一課已感受到壓力,功課也不算少,必須好好用功。

下課後會合回校補課的老師,這時不但沒下雨,還有絲絲夕陽餘暉,加上微風輕拂,感覺十分舒服。我們由灣仔漫步到銅鑼灣,亂打亂撞的跑上大戸屋,吃了頓愜意的晚餐,感覺就像在日本。

時間尚早,不用排隊便可入座
坐下沒多久便全店滿座


薯仔沙律 ~ 清爽

広島蠔 ~ 體積不大但蠔味頗濃

老師的豆乳雜炊
瞬間被吃個清光

我的香噴嘛鐵板漢堡牛扒
配上可口的海帶飯
十勝紅豆湯圓 + 紅豆雪糕
甜度適中

飯後上旭屋打書釘,大家都找到心頭好,大滿足!


離開旭屋,跟老師分道揚鑣。乘搭小巴回家,路面非常暢通,不消一小時便安抵家中。


是日食店:大戸屋 ★★★☆☆

平均消費:每人 HK$150


17 則留言:

  1. 我都研究緊七月 SPACE 課程完結後仲繼唔繼續讀落去~

    好耐未食過大戶屋喇喺香港

    回覆刪除
  2. 帥哥:聽講你決定左啦,哈哈,如果同學仔繼續讀,記住唔駛買書喎。

    回覆刪除
  3. 學長加油呀!
    我今個學期總算脫離被せんせい"針對"的行列囉
    不過真係唔易捱
    上"正經"課程的時候都無咁勤力:-p

    回覆刪除
  4. こちらこそ
    どうぞ よろしく お願いします。
    学校でお会いできて嬉しいです。
    頑張りましょう。

    回覆刪除
  5. http://www.books.com.tw/exep/prod/booksfile.php?item=0010426187

    http://www.books.com.tw/exep/prod/booksfile.php?item=0010428609

    它們是1對的~~~

    回覆刪除
  6. 勤力の学生になって、すばらしい!

    回覆刪除
  7. 可以與老師一齊學習有個照應,好開心啊!

    回覆刪除
  8. 歐歐:我都覺得先生係特別鍾意抽問某幾個人,雖然先生同我同另一位同學一樣,都係晌依日插班。先生仲話邊個唔做功課就一定會成日抽問佢,問你怕未?Btw,讀日文都好正經吖,哈哈!

    せんぱい:いろいろとお世話になりました、学校で友達が付き添うのは本当に素晴らしいです。この本は次回台湾に行ってきっと買います。

    劉鄧:あまりに褒めましたね。^^

    薯 mug:我同老師唔到班又唔同時間嫁,不過老師咁啱番去補課咋。

    回覆刪除
  9. 轉左校喎~
    以前都有讀過第一日文,當時個sensei麻麻地,讀左三個月就無繼續~

    回覆刪除
  10. 萊少:工聯會個 course 番埋今個禮拜就完,大埔又無高班讀。我係初班(成個 course 半年)插班生,八月頭就讀完,(第一)個先生有型有款,幾幽默,不過都幾嚴格,對佢幾有好感,所以會俾心機。

    回覆刪除
  11. 我都話呢個先生【掂】啦!要走返頭7個課文,意粉應該無問題啦!我有答案借你對喎!

    回覆刪除
  12. 老師:都唔係無問題嫁,有啲真係唔識 ~ 尋晚溫到第五課課文,十二點幾已經超攰,仲未做練習,今朝食早餐時睇左,今晚繼續 ~ ^^

    回覆刪除
  13. 我都有少少想讀日文,但我人太懶,心太野,應該唔會讀得好咯~~

    回覆刪除
  14. 師妹:讀任何課程都係一定要付出,無不勞而獲,所以一定要考慮清楚,下定決心先好去馬。^^

    回覆刪除
  15. 我再唔溫下書, 真係跟唔上你地d日本語喇!

    回覆刪除
  16. 意粉要聽医者話,要乖D呀!

    回覆刪除
  17. 小彭:共勉之 ~ ^^

    老師:我說:「盡量啦 ~ 」哈哈 ~

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。