2009年5月28日星期四

五月糉

一如往年,阿婆贈我們應節糉子兩隻,據說是村裡幾位婆婆集體製作的,物輕但情意重,可惜我已無福消受。

餡料:糯米,花生粒、肉絲、鹹蛋黃、五香粉

俗語有云:未食五月糉,寒衣不入「櫳」,過了今天,已沒藉口不收拾冬衣了吧?哈哈!



10 則留言:

  1. 今天趁大叔不在"偷運"了大批"物資"到樓下的救世軍回收箱~:-p

    回覆刪除
  2. 今年一隻糉都無買呀! 幸好友人屋企有包開, 接濟左我4隻.
    我都係等寒衣入櫳呢個大日子好耐, 不過都要擇個吉日先~ (拖拖下又冬天...)

    回覆刪除
  3. 舊年基哥送左佢外母大人包嘅紅豆稯俾我,好食得不得了,今年冇送來了,我又唔好意思問人攞,唉,依家成日心思思呀!

    回覆刪除
  4. 歐歐:我都唔知幾時先會開工。

    小彭:其實我都好多年無買糉喇,我次次都拖下拖下拖到唔執唔得先旭。

    師妹:幸福係要爭取嫁,哈哈 ~ 不如試下自己包啦,唔難但功夫多啲啲唧 ~~~

    回覆刪除
  5. 尋日返娘家攞咗兩隻姐姐親手包的糉,好開心~

    回覆刪除
  6. 古時俗語真係好準, 天氣預報下星期會成三十幾度,炎夏正式開始!

    回覆刪除
  7. and it is time to buy new clothes for the new season ! yeah !

    回覆刪除
  8. 大頭:二姊整得好食嗎?

    薯 mug:夏天一早開始左啦,世界天氣反常呀 ~~

    Jason:100% agree with you ~~

    回覆刪除
  9. 但我仲覺得涼涼地~

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。