2009年6月25日星期四

華北黃淮再掀熱浪 「浪卡」進入南海東部

資料來自:中國氣象局

夏至一過,高溫天氣便如猛虎般襲來。中央氣象台今天早晨六點鐘繼續發佈高溫橙色警報:預計,今天白天,河北大部、京津、山西大部、山東大部、陝西東部、河南、安徽中北部、江蘇西北部及南疆盆地東部等地最高氣溫可達 37 ~ 39℃,河北中南部、京津南部、河南中北部、山西南部、山東西部及南疆盆地東部等地局部氣溫可達 40℃。

此外,今年第 4 號熱帶風暴「浪卡」的中心今天凌晨已進入南海東部,中心附近最大風力為 8 級(20 米/秒)。預計,風暴中心將以每小時 20 公里左右的速度向西北方向移動,強度逐漸增加。受其影響,今天,南海東部海面的風力將逐漸加大到 7 ~ 8 级,「浪卡」中心經過的附近海域的風力可達 9 ~ 10 级。

熱帶風暴「浪卡 」在香港時間 2009 年 06 月 25 日 08 時的 最新資料

上午十時,熱帶風暴「浪卡 Nangka」集結在馬尼拉以西約 240 公里,預料向西北或西北偏北移動,時速約 22 公里,大致移向東沙鄰近海域。



「浪卡 」會來香港嗎?



13 則留言:

  1. 香港唔單止熱,仲好濕,好辛苦~~

    回覆刪除
  2. 薯嘜:我覺得今年特別難受。

    回覆刪除
  3. 天氣預告話聽日會好熱呀! 不過我都算挨得熱, 上星期先開始無著外套返工.

    回覆刪除
  4. 希望打唔成風啦~
    呢幾年夏天雨下得特別狠,又勁行雷閃電,好得人驚!

    回覆刪除
  5. 放假先黎打風, 無數喎...

    回覆刪除
  6. 小彭:夏天仲著外套,勁呀!

    師妹:香港天氣依家似足新加坡。

    萊少:打風 So 我唔多想要 ~~

    帥哥:去少一日街又係幾慘既,呵呵 ~~

    回覆刪除
  7. 最近真係熱到人都癲...攪到我淨係識抹汗, 無哂力留言添...:P

    回覆刪除
  8. ayclui:你又誇張左少少,哈哈 ~~~

    回覆刪除
  9. 我真係驚佢打到來... 因為星期六要返工~

    回覆刪除
  10. 基斯汀:今朝好似遠番少少,番緊工時打風,真係好麻煩。

    回覆刪除
  11. 出面打風,我公司就打緊仗!好煩~

    回覆刪除
  12. 劉鄧:你學校未停課咩?下星期二高考放榜,我都好擔心 ~~~

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。