2009年6月29日星期一

魚樂無窮 之 BB 写真

這天晚飯後,正欲替魚兒換水之際,發現 BB 魚非常靜態的浮在水面(不知是否睡了覺),我當然不能錯過這個機會,火速兼竊手竊足的取過照相機,替牠們拍一輯沙龍。

29 Jun 2009 20:30

BB 魚已有 1 cm 長,其中一條卻特別短少,又喜歡離群獨處,除了開飯時會升上水面,通常是躲在水底,和主人很相似啊。



7 則留言:

  1. "除了開飯時會升上水面,通常是躲在水底,和主人很相似啊。"
    咁即係巧為食囉,閃~~~

    回覆刪除
  2. 嗰條好大機會係公,其餘係女,女大條D架

    回覆刪除
  3. 師妹:彼此彼此啦,SAGC ~ 加油 ))))))))))

    鳴門:唔好啩,我要仔唔要乸喎 ~~~ 哈哈 ~~~

    回覆刪除
  4. 真係要花好多心機打理佢地喎~

    回覆刪除
  5. 大頭:咁又唔係,太麻煩既野我一定唔會做囉。^^

    回覆刪除
  6. 該煨囉...第一胎都未長大, 亞媽又大肚...意粉你真係要隔一隔佢兩公婆啦...^^
    (意粉,第二胎有乜打算啊~)

    回覆刪除
  7. ayclui:都唔知佢地做乜咁好生養囉,哈哈 ~ 今晚先同 husband 講睇黎真係要分開公乸黎養至得喇。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。