由即日起,本網誌將無限期停止更新,各位朋友的支持和鼓勵,意粉銘記在心,有緣再見。15 Jan 2013 16:30

2009年6月4日星期四

不想回憶 未能忘記

詞:陳哲 曲:蘇越

也許我告別將不再回來,你是否理解?你是否明白?
也許我倒下將不再起來,你是否還要永久的期待?
如果是這樣,你不要悲哀,
共和國的旗幟上有我們血染的風采。
如果是這樣,你不要悲哀,
共和國的旗幟上有我們血染的風采。

也許我的眼睛再不能睜開,你是否理解我沉默的情懷?
也許我倒下再不能醒來,你是否相信我化做了山脈?
如果是這樣,你不要悲哀,
共和國的土壤里有我們付出的愛。
如果是這樣,你不要悲哀,
共和國的土壤里有我們付出的愛。

王維林Posted by Picasa

六四天安門事件期間,這個被稱作王維林的年輕人正在用自己的身體阻擋一隊在天安門附近長安街上的坦克。

這張照片是美聯社(The Associated Press)記者 Jeff Widener 在 1989 年 6 月 5 日,在離事發地半英哩外的北京飯店六樓,用一個 400mm 鏡頭拍攝。

〔相片及資料節錄自 Wikipedia


曾蔭權,你絕對絕對不代表我!



6 則留言:

  1. 唉...好失望果班所謂精英(一小撮港大學生)對六四嘅睇法...佢地無理由唔知去邊度搵資料...納稅人d錢就係咁浪費咗啦...回水呀!

    回覆刪除
  2. 唔單止要平反六四,仲要推翻[曾特狗]!

    回覆刪除
  3. 早兩晚 bbc 訪問了這位記者
    不過我錯過了~

    回覆刪除
  4. ayclui:六四係好多香港人既心結,最直接既解決方法係中國政府將真實資料數據攤出黎囉,如果佢地覺得自己咁有理既話。

    師妹:見利忘義之徒成街都係,所以香港無前途。

    大頭:早響嘛 ~~

    有位匿名人士的留言(4-6-2009 22:24)內容純粹人身襲擊,而且使用粗言穢語,已即時刪除。

    回覆刪除
  5. 前晚我在深圳... 香港新聞報導六四竟然無cut.. 不過我相信都唔係足版播放喇..

    回覆刪除
  6. 基斯汀:上個禮拜我親身試過,真係好多網站上唔到,其實逃避又有咩用呢?

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。