2009年6月28日星期日

蝦蟆吃了「雀肉」

話說昨晚晚餐只吃了一碗麵,到凌晨時分便覺得飢腸轆轆,想起數天前在超市買了阿蘇介紹的「雀肉」(正名是:Mushroom Pâté 蘑菇肉醬),適逢家裡還有燕麥方包,馬上弄個輕便消夜,邊吃邊看米高積遜特輯。

蘑菇肉醬主要材料:豬肉、豬肝及蘑菇
一包(二小瓶)售價 $29.9

一小瓶剛好塗滿一片方包
香味像香腸 + 午餐肉、口感 100% 是肝醬

認識「雀肉」,是很久很久以前聽到某闊太揶揄出身寒微的媳婦早餐是塗滿「雀肉」的麵包,真「識食」云云。意粉從沒聽過這種食物,只道是富貴人家的美食,偶爾也會在超市嘗試搜尋,只是一直緣慳一面。

最近看到阿蘇在《鱔稿皇》介紹這肉醬就是她小時候吃的「雀肉」,真是有點意外驚喜的。可能沒有阿蘇的回憶/感情成份,覺得味道只是中規中矩,不值那麼貴(其實阿蘇在文中也說覺得貴),我還是喜歡福源花生醬(註:由於這檔案較大,下載需花點時間)


這天早上睜開眼睛已差不多 11 時,到達 100 分時早餐時間已過,午餐時間卻只是剛剛開始,多款食物包括喜歡的焗飯尚未出爐,結果吃了一頓不愜意的午餐。


這樣的黑椒汁(超薄)鴛鴦扒(隔夜)飯
連湯竟取價 $29,可謂膽大包天

還是 husband 的鱆魚雞肉蒸燕麥飯
($26)相對上較合理

還好有美味的花生醬三文字治作下午茶,雖然沒有福源,Skippy 也蠻不錯啊。



15 則留言:

  1. 我好鍾意買肝醬塗麵包做早餐架~
    不過,普通超市就只得三花牌肝醬一味,想轉吓口味都唔得。

    回覆刪除
  2. 第一段漏左"蘇"字~
    塊麵包烘烘底會好味d喎我估~

    回覆刪除
  3. 劉鄧:其實偶爾食下都 OK 既,依隻晌 P 記買嫁。

    萊少:改左,唔該。啲醬乾爭爭連包都乾爭爭應該好難啃喎 ~~~

    回覆刪除
  4. 肝醬我好鐘意架, 不過家下少食好多lu... 呢隻都買過一次食.

    回覆刪除
  5. 用塗改液搽麵包?呵呵~
    總覺得阿蘇的推介有時都幾"鱔"

    回覆刪除
  6. 早啲瞓就唔會凌晨時分肚餓架喇~
    大家樂真係好貴啊!

    回覆刪除
  7. 小彭:好耐之前有一輪食鵝肝食到怕左,已經對依類野提唔起興趣,其實只係想試下「雀肉」究竟係乜東東 ~~

    歐歐:塗改液係做個 scale 啫。依兩年阿蘇好似好得錢駛咁,哈哈 ~~ 不過佢晌鱔稿皇介紹既都幾特別。

    大頭:夠時間用既話我都想 11 點就瞓 ~~~

    回覆刪除
  8. 呢類醬唔食得多,食多兩次就覺得好"溜"咁,未吃完都過晒期lu~~

    回覆刪除
  9. 師妹:耐唔中食一次都無問題既,依隻好就好在一樽只夠搽一片方包,兩樽容乜易搞掂,哈哈 ~~~

    回覆刪除
  10. 咁夜瞓,MJ特輯,仲夜過鋼之鍊金術師

    回覆刪除
  11. 鳴門:你又知?即係你都有睇啦 ~~ 溫習功課囉,唔係咁夜又點會肚餓吖 ~~ ^^

    回覆刪除
  12. 我以前亦好鐘意用pate 或goose liver搽麵包做早餐,但佢始終是內臟及加工食品,後來慢慢食少左~~

    回覆刪除
  13. 薯 mug:依類食物的確唔可以食太多。

    回覆刪除
  14. 我睇完鋼鍊就瞓啦,仲睇宣傳易先到MJ咩

    回覆刪除
  15. 鳴門:如果唔係驚 MJ Halloween 會太驚嚇,仲想睇埋至瞓嫁,星期六無所謂啦 ~~~

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。