2009年6月12日星期五

慶生 @ 和花亭

剛過去的星期三晚約同姪兒 Amy 和 Shing 替妹妹及姨甥 Jason & Carmen 慶祝生日,壽星們選擇吃壽司,地點選了因同場開了一間較便宜的壽司店而人龍大大減短的和花亭,由於我們有六個人,最後也需等候約半小時才可入座。


#1

#2

#3

#4

#5

#6

#7

#8

#9

#10

#11

#12

#13

#14

#15

#16
六人共吃了 37 碟壽司、一份蟹子沙律、8 款熱食和一份冷烏冬

這晚我吃了一份甘蝦壽司(#2)、一件海膽手卷(#12)、另分享了 Jason 的炸蝦(#3)和炸野菜(#4)壽司各一件,其他都是熱食:炸蠔(#5)很好吃,要追加一份;三文魚石狩湯(#6)水準大大下降,吃了一半便放棄;七味蜜糖雞翼(#7)肥大肉厚,好吃;炸雞軟骨(#8)香脆可口,是 Carmen 至愛;海鮮蒸蛋(#9)也大不如前;網燒牛肉(#10)賣相欠佳但味道仍可以,我們吃了兩份。愛吃烏冬的 Shing 點了一客豚肉濃湯天婦羅冷烏冬(#15)與姊姊分享,二人異口同聲說非常好吃,我試了一口湯,味道確是不錯的,但實在很難接受冷的湯烏冬。

姨甥 Jason 這個星期天便 19 歲了,高考後幸運地找到份不錯的暑期工,如順利過關的話,九月便要進大學了,不認老也不行。

2 歲(左)和 19 歲(右)的 Jason 樣子好像沒太大分別
很難想像他由大碼 BB 變成細碼小童再變小胖子再變成現在的模樣


是日食店:和花亭 ★★★☆☆

平均消費:每位 HK$194


6 則留言:

  1. 係咪話 jason 唔鍾意上鏡呀?

    回覆刪除
  2. 歐歐:老左又殘左呀 ~~

    大頭:佢問過佢至貼嫁 ~ ^^

    鳴門:我電髮會變爆炸頭,啲頭髮係天然鬈既,我都鍾意短頭髮,易打理嘛,但係身邊所有人(特別係髮型師,佢勁鍾意我啲鬈髮)都話我長頭髮好喎,而且留左咁耐,都有啲唔捨得。

    回覆刪除
  3. 基斯汀:果時皮膚靚好多,十七年點會無變,哈哈 ~~

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。