2009年7月7日星期二

魚樂無窮 之 哥哥姊姊滿月了【第 1,000 篇】

BB 魚長大了,但食量仍很少
7 Jul 2009 07:07

BB 魚哥哥姊姊於一個月前(6 月 7 日)出生,在養魚知識近乎零的主意粉上,仍能生存至今是個奇蹟,哈哈!

牠們非常精靈,和媽媽一樣,每次我走近便聚在缸邊蹦蹦跳跳,逗得我很高興。可是,牠們現時的身形看來和媽媽一樣,不會全是姊姊吧?!我好想要哥哥啊!

BB 魚很頑皮,逢舉機便亂成一團,很難捕捉
7 Jul 2009 17:50

BB 魚弟弟妹妹仍健在,但每次想點算數目我也會頭昏眼花,沒一次成功。

這晚給弟弟妹妹魚魚加株水草
魚兒真的很小,非常擔憂換水時會倒掉也不知
7 Jul 2009 22:42



8 則留言:

  1. 滿月喎!要擺幾圍先得喇!

    今晚落花園街買野,途經金魚街,見到有間標誌住一缸孔雀魚說:「孔雀魚已懷孕每條10蚊」,意粉去入貨喇! :p

    回覆刪除
  2. 歐歐:唔駛喇啩 ~ 哈哈 ~~~

    大雄:傻啦,依家屋企已經有十五條魚魚仲要?

    大頭:我覺得佢都幾悶囉 ~~~ :P

    回覆刪除
  3. 直頭無影阿媽㖭,貪新忘舊

    回覆刪除
  4. 鳴門:要仔唔要乸呀,嘻 ~~ 媽媽魚無變樣嘛 ~~~~

    回覆刪除
  5. 15條咁少,我記得前年全缸覆沒後買了$10五條黑摩利回來,雖然而家都係得返幾條,但係果幾條已經係唔知第幾多代的後"魚",中間超碼生而復失,失而復生左300條以上(我估)。

    回覆刪除
  6. 大雄:唔好忘記開頭我只係要兩條,買之前仲決定如果佢地 ham 左就算,初初係諗住玩下咋,估唔到越玩越大 ~~ :P

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。