2009年7月27日星期一

超級星期一

中午前接到昨晚抵港的老同學 Carrie 的電話,已經三年沒見了,自然有說不完的話兒,無奈她的空暇時間有限,只能匆匆談一陣,餘下十多天她要到海峽兩岸去旅遊,待她回來才能見面詳談。

剛掛上電話,同事便遞上一個來自高山的郵包,寄件人竟是正在日本遊山玩水的 Ellen 老師,太意外了。


打開一看,原來是在 7 月 23 日ふみの日 Letter Writing Day 發行、色彩柔和悅目、非常精緻的「ハローキティ」のグリーティング切手お便りセット(Hello Kitty Greeting Stamp Set),感覺萬分驚喜加超級感動,意粉真的好幸福啊!

Hello Kitty のグリーティング切手 50 円切手お便りセット
除了郵票,還有精美的絵葉書、卡片和貼紙

Hello Kitty のグリーティング切手 50 円切手お便りセット
除了郵票、貼紙、信紙信封
還有描述 Hello Kitty 初次寫信給 Dear Daniel 的絵本

Hello Kitty 郵票可愛,但我覺老師更可愛 n 倍!先生、本当にありがとうございます。

下班後跑出城去,與 Daisy、Venus 聚頭吃火鍋,好朋友 + 好地方 + 好食物,笑談共渡了三小時。


這晚還收到一份漂亮的禮物。


謝謝妹妹、妹夫、Jason & Carmen!


返抵家門,看見天空上繁星點點,正好為這一天劃上完美句號。



18 則留言:

  1. 依套kitty正喎,我收到都會好開針架~

    回覆刪除
  2. 師妹:直情靚到想喊 ~~~ ^_^

    回覆刪除
  3. roughterrain crane:你好!你拍的照片也很漂亮!

    基斯汀:係超靚呀!^^

    回覆刪除
  4. 所以天氣呢幾日熱到我溶,但我都好想打邊爐~~

    回覆刪除
  5. 鳴門:如果今日都大豐收就好啦,嘻 ~~

    薯 mug:入夏之後打邊爐好似仲多過舊年冬天,哈哈!

    回覆刪除
  6. 鳴門:I mean 暑期金多寶呀 ~~~~ ^o^

    回覆刪除
  7. 師姐你唔應該有性別同年齡歧視喎......

    回覆刪除
  8. 萊少:我唔係歧視,係有啲頂唔住啫,哈哈 ~~

    回覆刪除
  9. hello mimi咁kawaii, 簡直係人見人愛車見車載啦~

    回覆刪除
  10. 老師:梗要啦,咁靚!^_^

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。