2009年7月2日星期四

魚樂無窮 之 Happy & Sad

早上十時半左右離開座位約半小時辦事去,回來看見有 husband 的未接來電,回電獲悉媽媽魚已生產,火速安排好手頭事情後馬上飛奔回家,husband 正在手忙腳亂的搶救新生 BB,已撈起 5 條,我接力再撈起 3 條,總共 8 條(事後證實為 10 條)現和哥哥姊姊住在一起(事後已把兩批分開)


5 條喜歡浮近水面

3 條喜歡潛在水底

Husband 發現 BB 魚出世後聯絡不上我,不曉得如何處理,慌忙間把爸爸魚撈起放進新鮮自來水中,當我拯救 BB 時發覺牠已返魂無術,真可憐啊!可幸的是牠已有八名子女繼後香燈。爸爸魚,請放心吧,我一定會好好照顧牠們。

爸爸魚,R.I.P.

安頓好 BB 魚後,我們把爸爸魚安葬在陽台的花槽裡,祝禱牠獲得安息,來生不用再當魚。

我是有點不開心,但生死有命,husband 也不要內疚啊!

p.s. 媽媽魚生產後肚子看來還是「脹卜卜」的,我懷疑是否仍有 BB 魚未出世,husband 卻認為是因為吃了很多 BB 魚。




02-Jul-2009 22:40 追加

看了鳴門和 ayclui 的留言,本著「寧可信其有,不可信其無」的精神,下班馬上跑回家把新舊 BB 魚分缸,儘管牠們看來相處得挺融洽。

實行起來也不容易,因為 BB 弟弟妹妹非常細小,BB 哥哥姊姊其實也不是太大,太粗暴會嚇壞或弄傷牠們,太溫柔牠們又不合作。分好後欲點算一下數目,小小的魚兒在水裡竄來竄去,時而七條、時而八條‧‧‧‧九條、十條,弄得我頭暈眼花。唯有拍點照片,待赴約回家後再算。

原來真的有十條!

晚上看媽媽魚,腹部已明顯縮小了,相信很快便會成功「修身」,但將要孤單生活一陣子,希望哥哥姊姊們快高長大,快點陪伴媽媽。



19 則留言:

  1. 有生仔隔賣,生左阿媽食唔番,你又唔駛等佢生,D仔安全D

    另外,提提你,細魚兩“鬥“唔可以住埋一齊,大食細架

    要等D細嘅有1cm至放一齊

    回覆刪除
  2. 鳴門:我梗係唔會等佢生啦,不過知佢生左就救得幾多得幾多啦,而且爸爸魚歸左天,日後我會分開公乸養,相信依胎會係最後一胎咯。哥哥姊姊最長先得 1cm,點啃得落啲 BB 呀?唔係又要分三缸嘛?

    回覆刪除
  3. 意粉, 鳴門先生講得啱o架, 兩班bb係要分開養, 雖然大bb食唔到細bb, 但會啄死佢...
    爸爸魚又會咁快香嘅? 可能之前已經比較虛弱...意粉, 節哀啦.

    回覆刪除
  4. 諉養魚始終都是開心的多 ^^

    回覆刪除
  5. 魚爸爸一路好走呀!
    很久以前試過貪得意買了兩條小魚玩
    養了兩天見天氣冷把牠們放在窗台晒太陽
    怎知轉頭回來已變了鍋魚湯......

    回覆刪除
  6. 又生...
    爸爸魚早走, 未必係壞事, 起碼唔使又要趕接生住囉...

    回覆刪除
  7. 魚爸爸,再見~
    乜魚媽媽咁好生養架?

    回覆刪除
  8. 爸爸已經完成他的責任了~

    回覆刪除
  9. ayclui:今朝餵佢地時仲好地地。

    無名仕:同意。

    歐歐:養左個幾月,無諗過咁就去左。

    小彭:以前目睹朋友養過都無生得咁密既。你都有啲啲道理。

    劉鄧:係啦,依間屋風水好呀!

    基斯汀:一定係。

    回覆刪除
  10. 魚爸爸咁快就走咗喇~
    越來越多魚仔會唔會好煩呢?

    回覆刪除
  11. 大頭:所以要珍惜眼前魚呀 ~~ 哈哈 ~~~ 我好愛佢地,唔會煩呀 ~~~

    回覆刪除
  12. 其實好難大架,冬天仲要暖管,提定你

    回覆刪除
  13. 鳴門:跟得我就要 tough 啲喇,哈哈 ~~~

    回覆刪除
  14. 幾時幫d魚仔同媽媽魚改名呀?

    回覆刪除
  15. 萊少:雖然我已經儍到同啲魚魚講野,但未至於儍到改名囉,哈哈!

    回覆刪除
  16. 意粉,
    邊算儍呀~
    我屋企都有隻劉家貓啦~哈哈!!!

    回覆刪除
  17. 劉鄧:BB 魚魚晌我屋企出世,身份特殊,如果有咩三長兩短(啋 ~ 啋 ~),我會好唔開心嫁。

    回覆刪除
  18. 我知你一定會好畀心機湊大佢地~

    回覆刪除
  19. 哈哈 ~ 希望佢地健康成長啦 ~~ 我唔識養魚,其實無乜信心。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。